רגע לפני שיופיע בפריים טיים של רשת 13 כשופט ב"אקס פקטור" לצד אביב גפן, נטע ברזילי, מירי מסיקה ומרגול - רן דנקר נהנה מההצלחה של הלהיט "בית משוגעים" ורגע לפני שישיק את השיר החדש שלו "השמלה החדשה שלי", הופיע באמפי וואהל בגני יהושוע שם אירח את מי שהתחיל איתו את הדרך המוזיקלית - עילי בוטנר ואת השופטת שלצידו מירי מסיקה. 

רגע אחרי ההופעה כשאביו אלי דנקר ובן זוגו איתי וייזר צופים בו מהקהל, דנקר סיפר ל-TMI על ההצלחה של "בית משוגעים", מי מהשופטים הנמסיס שלו ומה אנחנו צפויים לשמוע בסינגל הבא שלו. "בדיוק אמרתי לעילי לפני שעליתי לבמה 'למה הדפיקות לב האלה והלחץ הזה כל פעם לפני?', אז הוא אמר לי שברגע שזה יגמר אז לפרוש", אמר דנקר על ההופעה וההתרגשות שמגיעה איתה. 

רן דנקר (צילום: עומר קידר)
רן דנקר (צילום: עומר קידר)

שנה ממש טובה בשבילך, 'בית משוגעים' מקום ראשון בתחנות הרדיו. יש חשש שלא תצליח לשחזר את ההצלחה הזאת?
"אני חושב שהצלחה כמו של 'בית משוגעים' לשיר, אי אפשר לבקש.. אי אפשר להשוות את זה. זה מסוג הדברים שקורים אחת ל... אני מאוד מאמין בשיר החדש שיצא תכף ומאוד אוהב אותו אבל בלי השוואה, קשה להשוות למה שהיה עם 'בית משוגעים'".

ספר לי על השיר החדש.
"הוא נקרא 'השמלה החדשה שלי' ויותר מזה אני לא יכול להגיד".

רן דנקר, עילי בוטנר (צילום: עומר קידר)
רן דנקר, עילי בוטנר (צילום: עומר קידר)

אני שמעתי אותו בהופעה וממש אהבתי. אתה מדבר על זה שהייתה לך שמלה בארון וסוף סוף אתה יכול לחשוף אותה. מה הקונוטציה של זה לחיים שלך?
"מבחינתי 'השמלה החדשה שלי' זה כל מה שמייצג חופש. זה אומר שהגדרה היא פאסה, להגדיר זה מיד להרוג משהו. לתת לחופש לדבר ואם בא לך ללבוש שמלה אז תלבש שמלה. כמובן שזה לא חייב להיות שמלה פיזית, זה מטאפורה. מתוך זה השיר נכתב". 

בקרוב עולה עונה חדשה של האקס פקטור עם שולחן שופטים חדש. איך החוויה עד עכשיו?
"חוויה מטורפת. נורא כיף לשפוט. מוזר פתאום לשפוט אנשים אחרים ולהגיד מה אתה חושב. הייתה לי חוויה אדירה ונורא נהניתי עם השופטים ועם המתמודדים. יש מתמודדים נורא מוכשרים ויש לנו כמובן את הכובד של האירוויזיון, אנחנו צריכים לבחור נציג או נציגה".

רן דנקר (צילום: עומר קידר)
רן דנקר (צילום: עומר קידר)

איך עם השופטים? יש דיוות בשולחן?
"אני לא מדבר עם אף אחד אחרי התכנית, כולם - ניתקתי איתם קשר", אמר רן בצוחק והוסיף: "האמת שהיה לנו ממש כיף. היה מצחיק ורבנו והתווכחנו והכל קרה".

מי הנמסיס שלך שם?
"אני לא ממש יכול להגיד שיש לי שם נמסיס. אני הייתי דווקא בקטע של להיות בטוב וללמוד. נכנסתי באנשים גם כן? גם בשופטים כמובן, אבל אני לא מרגיש שהיה לי נמסיס. כל תכנית היה סיפור אהבה עם מישהו אחר, לפעמים גם ריב".

רן דנקר (צילום: עומר קידר)
רן דנקר (צילום: עומר קידר)

הראל סקעת ועידן רול חובקים בת חדשה, אסי ואלברט מצפים לבת. יש גם רצון להרחיב את המשפחה?
"לעוד בת? כן. אני רוצה להרחיב את המשפחה עוד, לגמרי".

עובדים על זה?
"אם עובדים על זה כרגע? לא. נראה לי שלא.. כאילו אם הייתי... לא, לא".

אתה אומר שאם יהיה משהו תעדכן.
"בדיוק, כן". 

רן דנקר (צילום: עומר קידר)
רן דנקר (צילום: עומר קידר)