>אייל ברקוביץ' הגיע השבוע למסעדת "ביץ' קלאב" בחיפה, מלווה בעשרה אנשים, ביניהם בת זוגו שרון ובני משפחתו מנהריה. באמצע הארוחה הקוסם שפך על עצמו בטעות יין, אולי כסימן לברכה. אולי בגלל הרוח הטובה שליטפה אותו מהים ממול, או שמא בגלל ההפסד של הנבחרת - הוא חייך כמו גדול ולא הניד עפעף. כשנשאל על הבגדים שהוכתמו ענה: “אני לוקח הכל ברוח טובה בחיים".
הקוסם, נכנס יין וייצא אימון הנבחרת?
“הכל טוב".

אייל ברקוביץ (צילום: אור גפן)
אייל ברקוביץ (צילום: אור גפן)

עומר טופז, בנם של דליה בר שישת ודודו טופז המנוחים, נישא בשישי שעבר בחוות רונית עם בחל"תו בר כאשי. את החתן הובילו לחופה הוריה של בר שישת ז"ל, מרים ויהושע. הדוד, מיקי גולדנברג, אחיו היחיד של טופז, לא הגיע. ליאורה, שפרסמה בלעדית לפני כחמש שנים על הריב המשפחתי, מזכירה כי שורשי הסכסוך נעוצים בקרב ירושה בין הדוד לבין האחיינים על סכום של מיליון וחצי שקל שהורישה האם לילי ז"ל לשני בניה, מיקי ודודו.
דניאל טופז, אחיו של החתן המאושר. אני לדודי?
“אכן מיקי לא היה בחתונה. הוזמן, אבל לא הגיע. כדאי שתשאלי אותו מדוע".
עומר טופז, מזל טוב.
"החתונה שלנו הייתה מלאת שמחה ואושר למרות החוסר הגדול של ההורים שלנו. הם אומנם לא זכו ללוות אותנו פיזית, אך הם ליוו אותנו בלבנו. נוכחותם בלב האורחים העניקה למעמד החופה מסר של התגברות האהבה על הכאב ועוצמה רגשית שלא השאירה עין יבשה.
"אשתי, בר כאשי, הכלה הכי יפה בעולם, עברה איתי את האובדן הקשה של אמי, ואני עברתי איתה את אובדן אביה באותה השנה. ההתגברות, החברות והאהבה שנוצרו בינינו הן היסוד לבית שנקים יחד".
הדוד לא היה חסר?
"אי־הנוכחות של מיקי לא הייתה אישיו, היא מובנת לי ואני מכבד אותו מאוד ולא שיפוטי בנוגע לכך, אפילו לא קצת. יש כל כך הרבה חיובי בחתונה הזו, חבל לדבר על השלילי. אין לי שום כוונה להשחיר את שמו של הדוד שלי. כל אחד והבחירות שלו והמטענים שלו. כמובן שהייתי שמח אם היה נוכח, אבל עם זאת אני מבין שמדובר בתקופת קורונה וזה היה אירוע בנוכחות 350 איש. ברגע זה אנחנו מעכלים את האירוע בירח דבש חלומי במלדיביים, אז הכל טוב".
מיקי גולדנברג, תרצה לסכם?
“אני לא יכול לדבר".

מיקי גולדנברג (צילום: אריאל בשור)
מיקי גולדנברג (צילום: אריאל בשור)

>צופי ערוץ הטלוויזיה האינטרנטי, טי־וי גראם, שנהנו מתוכניתו של בוקי נאה, היחידה בארץ שעסקה בפלילים, ייאלצו להתרגל להיעדרו לצמיתות מהמסך. זאת לאחר שלטענת הערוץ העלות של הפקת התוכנית גבוהה מדי.
נאה, אתה איש יקר?
“צריך פרומפטר ועורך ונתב וגרפיקאי ושכר עבורי, וזה כנראה יקר מדי".

בוקי נאה (צילום: צילום מסך)
בוקי נאה (צילום: צילום מסך)