הזמר סטפן לגר שנולד וגדל בישראל  וסיפר לא פעם שהוא נאלץ להתמודד עם גזענות מכוערת, שיתף עם עוקביו את אחת התגובות המכוערות שקיבל בסופ"ש האחרון. בהודעה נכתב: "הרב אמר עליך שאתה גוי מסריח, היום אני מבין שהוא התאפק כי אתה מניאק ששם זין על הקהל הישראלי יהודי ומסתובב עם הטינוף המסריח בצורת... שמכונה צלב.. אתה אשכרה כושי שלא שייך לכאן ובסך הכל באת לעשות עלינו כסף, עוף חזרה לסודן, הסודנים הם כמו סרטן בגוף שלך". 

הזמר הגיב לדברים הקשים וכתב: "אני ישראלי כי נולדתי בישראל, לא כי עשו אותו ישראלי או כי קיבלו אותי. אותם אנשים שרוצים להוריד ממני את מי שאני, זה אותם אנשים שמסתובבים בחו"ל ומפחדים ומתביישים במדינה שלהם. לעומתם אני בחו"ל הולך עם ראש מורם ומתגאה במדינה שלי".

"גוי מסריח": הרב התקיף את סטפן לגר והוא לא נשאר חייב - לחצו כאן. 

 

סטפן לגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטפן לגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד כתב: "אתם יודעים כמה זה מעניין לי את ה... העלתי שתראו איזה אנשים נמצאים סביבנו. איזה אידיוט יבוא ויגיד את השטויות האלו, אין לזה משמעות. האנשים האלה קטנים, מסכנים, אפסיים, חסרי חיים, לב, רגש ונשמה. בקיצור רחמים. אני בסופו של דבר בן אדם כמו כל אחד מכם, לא מחפש להיות אהוב. מי שאוהב - אני אוהב אותו ומעריך. אני מכיר את הקהל שלי והקהל שלי יודע כמה אני אוהב אותו, ואני לא לוקח אתכם כמובן מאליו, אז אל תקחו אותי כמובן מאליו. שום דבר לא השתנה, לא התגיירתי, אותו סטפן שהכרתם בתחילת הדרך".

סטפן לגר (צילום: ענת מוסברג)
סטפן לגר (צילום: ענת מוסברג)