השורד יובל המבולבל הצטרף אתמול (רביעי) לשידור של תוכנית הרדיו של TMI והסביר על הקשר המיוחד שלו עם מייקל לואיס, על הדבר הראשון שהביאה לו לייה גיל כשהם חזרו לארץ, והבטיח דרמות גדולות העונה. את הגעתו הוא פתח בשיר ההמנון של השבט שלו: "איזה שבט מנצח, ליבולן". 

בצד מי אתה בסכסוך בין לייה גיל וג'קי אזולאי? 
"את לא ראית את הדמעות שלי? לייה אמא שלי, אתם יודעים שליה הבטיחה לי דבר אחד כל הזמן שהיינו על האי, היינו מדברים על אוכל מה הבטחת לי ליה?".

לייה: "מוח".

יובל: "והיא קיימה ואיך שחזרנו היא באה אליי הביתה עם סיר של מוח, זה מדהים".

שירה פרבר: "איך אפשר לאכול מוח?".

יובל המבולבל (צילום: אוהד קב)
יובל המבולבל (צילום: אוהד קב)

לייה: "ליום הולדת שלך אני מבשלת אוכל מזרחי בעיקר אני שוברת לכם עוד סטיגמה . הבאתי לו מוח עם שקדים ואשכים ברוטב חריף עם חומוס להתענג על כל ביס".

יובל המבולבל: "אני מת עלייך וגם שירה את שומעת אותי? אתם יודעים ששירה יודעת לרקוד ממש יפה, מתי שהוא היא רוקדת, היא רוקדת עם הרגל למעלה אני מת עליכם".

לייה: "איזה מתוק האיש הזה, אמרתם שאני בתורי אענה את מי אני הייתי רוצה לקחת לאי בודד, אני לא צריכה את דן דן בשביל לבנות מחסה ולהשיג אוכל אני יודעת לעשות זאת היטב וזאת הסיבה שלא פחדתי להסתדר בלי גברים. אם כן הייתי צריכה לבחור את מי לקחת הייתי לוקחת את יובל הוא האדם היחיד שיודע להגיד בזמן הנכון וברגע האמת את המילה הנכונה, לתת את החיבוק, ושהוא כועס הוא כועס כשהוא אוהב הוא אוהב וכשהוא מחבק הוא מחבק וזה יוצא לו מכל הלב."

את מי אתה היית לוקח לאי?
"את האמת את לייה ואת העלה של שירה. לי וללייה יש קשר מיוחד. אנחנו חברים טובים".

הישרדות - ליה גיל (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
הישרדות - ליה גיל (צילום: צילום מסך ערוץ 13)

מה קורה עם החיבור המפתיע שלך עם מייקל לואיס?
"כפרה על מייקל, אתם רואים משהו אחד אני רואה משהו אחר, אני לא נמשך אליו מינית. אני אוהב אותו אנחנו שונים אבל דומים. הוא ילד, הוא נשמה, הוא ילד הוא בתוך תוכו ילד, הוא מתוק הוא לא יודע מה זה רוע. הוא ילד של הטבע לא יודע איך להסביר את זה, חוץ מזה שיש לו קוביות והוא חתיך. אתמול שרתי לו בוא נפזר את ...".

מייקל לואיס (צילום: אור גפן)
מייקל לואיס (צילום: אור גפן)

סל הכל אתה מרוצה מהחוויה?
"בוודאי איזו שאלה. גם בדברים לא טובים שקורים לבן אדם בסופו של דבר זה לטובה כי ככה הוא לומד. בקרוב עומד להיות פרק שירגש את כולנו. הולכות להיות דרמות חברה זה לא הכל, אני לא יכול לספר, יש דברים חדשים".

יש מצב שנראה גם חיה שיוצאת ממך על האי? 
"או זהו, עוד מעט תראו גם משהו אחר יצא החוצה".

ליה: "אני שומרת על זכות השתיקה".

יובל המבולבל (צילום: אור גפן)
יובל המבולבל (צילום: אור גפן)