הארנב המיוחס של ניקול ראידמן, הוט קוטור, זקוק דחוף לאורתודונט. באני ראידמן יצטרך לעבור טיפול פולשני של ניסור ויישור שיניים במחיר המצחיק של 1,400 שקל.
ראידמן, צער גידול ארנבים?
"הארנב הוא חלק מהמשפחה. בריאותו חשובה לי מאוד".

מישל ראידמן והארנב (צילום: לאל אוטניק)
מישל ראידמן והארנב (צילום: לאל אוטניק)

ויש כאלה שנפרדו מבעל החיים שלהם. למשל הח"כ לשעבר ויזם ההייטק אראל מרגלית: "לוקה שלנו הלכה לעולמה אחרי 16 שנה איתנו. נתגעגע אלייך, לוקה, כאן בהרים. ונשמתך תהיה צרורה בעצים ובשבילים ובאדמה שמריחה חזק עכשיו מגשם".
מרגלית, תנחומיי. אימצתם כלב/ה אחר/ת?
“אנחנו עדיין מעכלים את לכתה של לוקה מאיתנו, רק אחר כך נתפנה לחשוב על מחליפה".

>מיכל הקטנה וזוכת "מאסטר שף", השפית ונסה אביטן, יגישו מתחילת השנה הבאה תוכנית חדשה בימי שישי בערוץ 13. התוכנית תשודר כל פעם בבית מלון אחר ונועדה לקדם תיירות פנים ישראלית. מאחורי המיזם עומדים קובי מחט, שיביים, והמלהקת מאירה בן עטר, שמפיקה את התוכנית.
ונסה, כיף לחזור לפריים טיים?
״כיף לשמוע ממך. זה נכון שיש דיבורים על תוכנית, אבל הקונספט עדיין לא סגור. בינתיים זה רק חלום מתוק שאולי יתגשם ואולי לא. אשמח לתת לך ראיון ברגע שנדע שהתוכנית באמת מצטלמת".

>עמוס מימון, מי שהורשע על פי הודאתו, בין השאר, בגין אי–דיווח על הכנסה של כ–27 מיליון שקל ממכירת יהלומים, סחר בכלי רכב שלא דווח עליו לרשות המסים ובהוצאת תלושי שכר פיקטיביים עבור אשתו בכ–500 אלף שקל ואף נידון לשנת מאסר, חגג בערב שישי שעבר מסיבת פרידה בבית של חברים בכפר שמריהו לקראת כניסתו לכלא. מימון סירב להגיב.