מיד עם סיום חגיגות יום ההולדת ה־21 של גילי כהן, החליטו היא ובן הזוג סמיון גרפמן להשקיע עוד "שבע שקל", לעלות שלב ביחסים ולעבור לגור יחד.
סמיון, מזל טוב. היא הגיעה לגיל המתאים?
“אנחנו חוגגים שמונה חודשים של זוגיות. הכל בכיף. היא זכתה גם במקום שישי בתחרות עולמית על ריקודים על עמוד. לא ארוטיים חס וחלילה, אלא פיזיים".

View this post on Instagram

A post shared by Semion Grafman (@semion)

>לפני כחודשיים נחשף באתר “פוסטה" של העיתונאי אמיר זוהר, כי נשיא המדינה יצחק הרצוג העניק חנינה לאסירה בשם עו"ד גילה נפתלין. מדובר באחותו של רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ׳, ובתו של אב בית הדין הרבני הגדול לשעבר הרב, חיים יהודה רבינוביץ׳, שנשפטה לשנתיים מאסר אבל שוחררה כעבור 13 חודשים, בערב יום הכיפורים האחרון.

הידיעה זכתה לסיקור בכל המהדורות והעיתונים הגדולים, כולל דברי ביקורת על הנשיא שבחר לפתוח את עידן החנינות בקדנציה שלו עם האסירה המיוחסת. הרצוג, שמסר בתגובה כי אין לו שום קשר אישי עם האח"מים ממשפחת האסירה החנונה, הדגיש כי החלטתו התקבלה רק לאחר קבלת אישורים מאגף החנינות במשרד המשפטים ופרקליטות המדינה. להשלמת תהליך התגובה הוא החליט להזמין לביקור בלשכתו את חושף הסיפור. וכך עלה זוהר לבית הנשיא לשיחה מרגשת בנושא הקריירה האישית המעניינת שלו. העיתונאי המוערך ניצל את ההזדמנות כדי לבקש מהנשיא לסייע בשיפור תהליכי השיקום והרפואה הדלים בשב"ס, ואילו הנשיא חזר על תהליך החנינה של עו"ד נפתלין. בסיום הפגישה היה גם סלפי מסורתי באדיבות הנשיא.
זוהר, שיחת פיוס?
“נשיא המדינה הוא אדם טוב ופוליטיקאי הגון, והזימון לפגישה בעיתוי הזה דווקא רק חיזק אצלי את הרושם הזה. התרגשתי מאוד לספר על עצמי, ותודה לח"כ לשעבר יורם מרציאנו, שיזם את מפגש ההבהרה הזה".

יצחק הרצוג, אמיר זוהר (צילום: באדיבות פוסטה)
יצחק הרצוג, אמיר זוהר (צילום: באדיבות פוסטה)

> מסיבת הפתעה ענקית נחגגה לרגל יום הולדתה של כוכבת "המרוץ למליון" ואושיית האינסטגרם ענהאל שמואלי במושב נחלים, בנוכחות משפחה, חברים ובלוגריות מהמגזר הדתי. בעלה עקיבא הגדיל לעשות ואירגן בופה סושי ומוקפצים כיד המלך של המסעדה האסייתית הונו. ענהאל: "עוד מעכלת את כל הטוב הזה"

 ענהאל שמואלי (צילום: מירי שבתאי)
ענהאל שמואלי (צילום: מירי שבתאי)

>אנשי העסקים אריה פארן ומשה פטרבורג חגגו יום הולדת משותף ב"רביבה וסיליה" ברמת השרון. עמוס אפל, בעל המקום, לא התעלם מהאירוע ההיסטורי ופינק את השניים בעוגת הבית ובזיקוק חגיגי.

>בערוץ 20 נערכים לקראת השידורים בביתם החדש בערוץ 14. רגע לפני קביעת מזוזה באולפני הערוץ, השדר, המגיש והפובליציסט, ארי שמאי, החבר בפאנל הפטריוטים של הערוץ, הניח כיפה על הראש ונערך לברכת הרב.

ארי שמאי (צילום: יחצ)
ארי שמאי (צילום: יחצ)