הסערה שהתחוללה סביב ההריון השלישי של אסתי גינזבורג ועדי קייזמן גרמה לשיח ער מאוד בקבוצת הוואטסאפ הסודית “מתלונני עדי קייזמן", שבה חברים כ־200 איש. בינתיים נטען שלקייזמן יש חובות פתוחים של עשרות אלפי שקלים גם ליועץ האסטרטגי רונן צור, שאותו שכר בזמן המשבר שליווה את בריחתו מהארץ וגם לא׳ (השם המלא שמור במערכת).

אסתי גינזבורג ועדי קייזמן (צילום: רפי דלויה)
אסתי גינזבורג ועדי קייזמן (צילום: רפי דלויה)

צור, איתך להסתבך?
“קייזמן קיבל שירות מסור ומקצועי, והעביר צ׳קים שחזרו. אנחנו מכבדים מי שנקלע לקשיים ולכן שתקנו והמתנו להעברת התשלום. כמו כולם, נדהמנו ממופעי הראווה מנקרי העיניים של בני הזוג. החוב האמור יועבר לטיפול רשויות החוק ועדיף למר קייזמן לא ללגלג ולא לזלזל במי שנעקץ על ידו״.

א׳, גרסתך.
“המשטרה עדיין לא לקחה ממנו עדות, כבר למעלה משנה, והפרקליטות החזירה את התיק לחקירות הונאה בתל אביב. כל עוד הם לא מבקשים צו הסגרה מארה"ב, לא אגיב יותר. גם ערוץ 12 לקח עדות ולא עשה כלום. עדי ואשתו חיים עם כסף של למעלה ממאה איש ועם תיק בגרמניה, אך אף אחד לא עושה כלום. רק הסגרה לארץ תגמור את העניין. הוא כבר עלה לנו אלפי יורו בתביעות משפטיות שהגשנו נגדו בגרמניה".

על אילו סכומים מדובר?
“החוב אליי הוא כ־80 אלף יורו. לאחרים הוא חייב אפילו יותר. זה מאה איש. יש לנו ארבע קבוצות בוואטסאפ".

קייזמן, אתם חוגגים והנושים מיואשים?
“אמרתי לך, תבדקי טוב־טוב את המקורות שלך. יש כבר רשימה על הטעויות שעשית ואת תשלמי על כל אחת כזו. אני מבטיח".

לרונן צור אתה לא חייב? גם לא׳ לא?
“כולם ממציאים. לכי תבדקי את הנושא של א׳ וגם של רונן צור טוב־טוב ותקבלי את התשובה בעצמך. זה יתברר בהמשך ותראי שאת תשלמי על כל מילה לא נכונה שכתבת".

עדי קייזמן ואסתי גינסבורג (צילום: אסף לב)
עדי קייזמן ואסתי גינסבורג (צילום: אסף לב)