בתחילת השבוע נפגשו כל כוכבות העונה החדשה של "הגולסטאריות" המשודרת ב-HOT ותעלה בשבוע הבא לאוויר, להשקת העונה החדשה ומלאת הריבים. מלבד הריב הסוער של ליהיא גרינר עם רוסלנה רודינה ואורטל עמר על סוגיית ה"המליטו ילדים לאייל גולן ובן אל תבורי", היה גם את הריב הסוער של תקוה גדעון וכדורגלנית העבר סילבי ז'אן. 

כזכור, השתיים נפגשו לפני כשנה ביום צילומים לקראת סיום צילומי העונה אך לפי נוכחים במקום גדעון התעצבנה על סוגיית הלבוש וזרקה כיסא באוויר. הכדורגלנית סילבי ז'אן ניגשה להרגיע אותה אלא שגדעון התחממה ובין השתיים נפתחו חילופי דברים קשים. זמן קצר לפני השקת "הגולסטאריות" שלחה ז'אן לגדעון פרחים אלא שהאחרונה בחרה להחזיר לה אותן בחזרה.

סילבי ז'אן (צילום: רפי דלויה HOT)
סילבי ז'אן (צילום: רפי דלויה HOT)

בהשקת העונה ניסו להשכין שלום בין השתיים וביימו חיבוק מאולץ על ידי שתי הצדדים. "הכי קשה היה הדרמות, דרמות של החיים", אמרה תקוה ל-TMI. "היה קשה, קאסט מאוד גדול ויותר מדי אגו. קאסט עם הרבה אגו", הוסיפה ז'אן. 

למי יש את האגו הכי גדול?
סילבי: "אני לא אסגור פה עכשיו חשבונות".

אני אעזור לך, תקוה?
סילבי: "זה את אמרת אבל..." (קריצה).

תקוה: "אני וסילבי ז'אן, זה לא שהיה לנו עכשיו... יודעת מה, אני מעדיפה שתראו את זה על המסך".

אבל היו דברים שלא היו על המסך כמו חילופי דברים והאשמות ואמרו שהייתה אפילו הרמת הכיסא.
תקוה: "היו הרבה האשמות אבל ברגע שתראו את העונה ותראו את "הריב", אתם תבינו את הכל". 

אני שמעתי שבצילומים התעופפו כיסאות בינך לבין תקוה.
סילבי: "זה לא היה בצילומים. זה היה בסוף הצילומים וזה אפילו לא צולם, וחבל שזה לא צולם האמת. זה היה לפני שנה ואני אפילו לא רוצה להיזכר בזה. הייתה חוויה לא נעימה ביני לבין תקוה אבל אני שחררתי. אני לא במקום הזה".

תקוה גדעון, רוסלנה רודינה, אורטל עמר (צילום: אור גפן)
תקוה גדעון, רוסלנה רודינה, אורטל עמר (צילום: אור גפן)

אני שמעתי שניסו לעשות סולחה מלאכותית ביניכן.
תקוה: "זה נכון. זה היה חיבוק מאוד מלאכותי, אני לא יכולה לשקר. זה לא היה משהו שהוא אמת אבל בסדר. פתאום מחזירים אותך שנה אחרונה למשהו שהוא לא רלוונטי, אז אתה זורם איתם. רוצים חיבוק? קחו חיבוק".

חיבוק לא אמיתי אז בואי נגיד שלא סלחת?
תקוה: "זה לא שלא סלחתי לה. היינו ביחד באותה חוויה אבל כל אחד ממשיך לחיים שלו ועברה שנה, אז זה לא כזה רלוונטי". 

מי הרימה את הכיסא על מי?
סילבי: "עזבי, יודעים מי הרימה. תסתכלו יש בארכיון ותראו מי הרימה ראשונה".

את סולחת לה?
סילבי: "ברור אני בן אדם שתמיד סולח ואם היא לא סולחת לי זאת בעיה שלה. אני סלחתי אגב בזה ששלחתי לה פרחים עם פירות ושוקולדים והיא פשוט ביקשה שאני אבוא לקחת את זה. חבל".

סילבי שלחה לך פרחים וביקשת להחזיר את זה?
תקוה: "זה נכון. אני לא אוהבת את זה שבן אדם רב איתך ואומר עלייך דברים ומשמיץ אותך ואחרי זה הוא שולח לך פרחים מבלי שאף אחד יראה כי עוד שניה עולה העונה. כמו שאת ידעת לבוא ולהגיד בפני התקשורת ולהכפיש את השם שלי, תדעי את ההתנצלות לעשות באותה הפלטפורמה". 

תקוה גדעון (צילום: שוקה כהן)
תקוה גדעון (צילום: שוקה כהן)