אבי ביטר התארח בערוץ התקשורת TVGRAM, בתוכנית הרשת של גילי כהן, ״הפה של המדינה״. במהלך התוכנית נכנס "מעריץ" של אבי ביטר, שהוצג כחירש אילם. כשכהן ביקש ממנו לשיר שיר של אבי ביטר, "המעריץ" - חירש ואילם לכאורה, להזכירכם - שר את השיר ״אתה לא ראוי לאהבה״, ששייך בכלל ללינט.

אחר כך "המעריץ" שר את ״זה שובר לב של גבר״, שבכלל שייך לעופר לוי. ביטר הגיב מיד: ״עופר לוי גנב לי אותו״. בשלב הזה התחיל ביטר לאבד את הסבלנות, וכש"המעריץ" טעה בפעם השלישית ושר את השיר ״קשה לי״, שבכלל שייך לאבי פרץ, קם מהכיסא ואמר לאשתו שנכחה באולפן: ״קומי, קרן, הולכים״.

ביטר, טעה, טועים, טעינו?
"גילי כהן הוא לא מראיין. הוא נהג משאית ולא ראיתי שזה מקצועי. הוא ניסה לעשות איזשהו אייטם עם שחקן שהוא לא חירש ולא אילם. סתם. הוא כל היום מתנצל ומתנצל אז סלחתי לו בסוף וזהו".

ומה לגבי עופר לוי?
"עופר לוי לא אשם. לא אמרתי שהוא גנב. אמרתי שזה שיר שנכתב במקור לי. זה היה כל כך מזמן ואני כבר סבא".

בדקתי וראיתי שמי שכתב את השיר היה דניאל שושן ועיבד יעקב למאי.
"תשאלי את עופר, אני לא היחצן שלו".

שלום לזמיר עופר לוי, אבי ביטר טוען כי השיר "לב של גבר" נכתב במקור עבורו ונגנב לטובתך.
"איני מכיר זמר בשם אברהם ביטר, כנראה מישהו חובבני שהתקשורת מכירה. לי אין שמץ של מושג מה זה ומי זה. אני מאוד עסוק, בהקלטות והופעות בדרינק סטופ, במקום כשר למהדרין שסגור ביום שבת קודש. ד"ש לבלתי מיוחסים".

ביטר, בחזרה אליך. יש לך ד"ש מעופר לוי שטוען שהוא לא מכיר אותך.
"מסכן. כואב לי עליו. יש לו שיגעון ילדות. מעולם לא התחברתי איתו. ממליץ לו לקחת ציפרלקס".

יעקב למאי, אולי אתה תתיר את הפלונטר?
"אני ממש לא זוכר".

כהן, אליך. ביטר טוען שאתה נהג משאית ולא מראיין מכובד ושהמעריץ החירש אילם היה מתחזה.
"אני אוהב את אבי ביטר, מאוד. שמחתי לארח אותו בתוכנית שלי בפעם השנייה, ואני גם גאה להיות נהג משאית. מי שמגיע לתוכנית שלי, יודע שהוא הולך לקבל חשיפה מטורפת, ולראיה - התוכנית עומדת על 100 אלף צפיות, הרבה בזכות אבי ביטר היקר".