השף טום אביב נעצר בשעות הלילה לתשאול בתחנת משטרה, בחשד שתקף אדם מחוץ למסעדה שלו, בטענה שהתעלל בכלב, כך פרסם היום (שבת) השף עצמו בפוסט בעמוד האינסטגרם שלו.

"אמש עצרתי אדם שהתעלל בצורה קיצונית בכלב שלו מחוץ לקוקו (עם עשרות עדי ראייה למקרה) ובעקבות כך נלקחתי לתשאול במשטרה ושוחררתי מיד לאחריו", כתב אביב. "אני אמנם נגד אלימות מכל סוג שהיא, אך לפעמים היא הכרחית, אדם מתעלל בבעל חיים חסר ישע עובר מבחינתי גבול שאין עליו מחילה", המשיך.

"חייב לציין שמשטרת ישראל פעלה כשורה בצורה מכובדת ורק עשתה את עבודתה אך הבעיה הגדולה היא בחוק! בעלי הכלב שהתעלל נעצר גם הוא, אבל לצערי על פי החוק הכלב יחזור אליו באופן מידי", אמר.

ממשטרת ישראל נמסר כי "הלילה אחר חצות התקבל דיווח במוקד המשטרה על אדם המרביץ לכלבו ברחוב הלל הזקן בת"א. ניידת משטרה הגיעה במהירות אל המקום, איתרה בקרבת מקום האדם וכלבו והשוטרים החלו לתחקר אותו. תוך כדי התחקור, הגיע חשוד שככל הנראה שמע מאחרים על האירוע ותקף באגרוף את בעל הכלב, כל זה לעינהם של השוטרים במקום בעודם מטפלים באירוע. השוטרים עצרו את החשוד בתקיפה והובילו אותו ואת בעל הכלב לתחנת המשטרה, השניים נחקרו באזהרה ובסיום שוחררו".