שנה לא קלה עוברת על הזמר יהונתן מרגי. לפני ארבעה חודשים הזמר הצעיר וזוגתו בשלוש השנים האחרונות נועה קירל נפרדו, היא כידוע כבר המשיכה הלאה לכאורה לזרועותיו של הדוגמן תומר הכהן, בעוד מרגי ריגש לא פעם את הקהל כשלא עצר את דמעותיו. אם לא די בכך, גילה מרגי לתדהמתו שהאקסית הטרייה מככבת בפרסומת חדשה לרשת תקשורת לצד כפיל שלו מבלי שידע או עודכן על כך - מה שגרם לזמר שהיה צפוי להצטלם יממה לאחר השקת הפרסומת, לעונה נוספת לקמפיין החורף של קסטרו, לבטל את כל ראיונות התקשורת על הסט.

הבוקר, פורסם כי מרגי לא ימשיך לעונה נוספת עם חברת האופנה בשל כך שהתקשורת בין הצדדים לא הייתה נעימה ונראה שהגרסאות לסיום ההעסקה חלוקות. ל-TMI נודע שמנהליו של מרגי הודיעו לרשת האופנה כי מרגי המשמש פרזנטור של קסטרו בשנתיים האחרונות, לא יחדש את החוזה לעונה נוספת. אלא שמקורות בקסטרו מסרו גרסה שונה לגמרי, ולטענתם החוזה עם מרגי אמור היה גם ככה להסתיים בעוד חודש והוחלט מטעם החברה לא לחדש את החוזה איתו בין היתר לאור ההתנהלות האחרונה של הזמר כשלא שיתף פעולה בראיונות על הסט ביום הצילומים האחרון. לכן הוחלט לסיים את החוזה עימו בין היתר כדי לרענן פרזנטור.

יהונתן מרגי (צילום: רפי דלויה)
יהונתן מרגי (צילום: רפי דלויה)

יואב גרוס מנהלו של מרגי מסר: "צר לי מאוד שחברת קסטרו בוחרת לעוות את המציאות בעקבות ההודעה ששלחתי להם אתמול בבוקר על הרצון לסיים את ההתקשרות, לשמחתי ההודעה הייתה כתובה ולכן קל מאד להוכיח את האמת".

מקסטרו נמסר: "בית האופנה קסטרו מלחדש ומרענן את נבחרת הפרזנטורים שלו לאורך השנים בהתאם למרות השיווקיות העומדות בפני המותג. ההסכם עם מרגי הסתיים בסוף החודש . מעבר לכך איננו דנים בתקשורת ביחס להסכמים שלנו עם פרזנטורים".