2021 היא לגמרי השנה של אדל. אחרי חמש שנים של שתיקה רועמת מדי, הזמרת פצחה בקאמבק עם אלבום חדש שכבר זוכה לדיבורים על גראמי, להיט שחורך את כל ראשי המצעדים ובעיקר, עשרות ראיונות לכל כלי תקשורת אפשרי (ותודה לאל על כך. שלא תעזי להפסיק, TMI צמאים לעוד גברת).

בשבוע שעבר התארחה בתכנית היוטיוב "NikkieTutorials" של בלוגרית היוטיוב המצליחה ניקי דה ג'אגר ומלבד סשן איפור מקצועי ושיחות כלליות על החיים, הכוכבת חשפה פרט מעניין ולא צפוי על הניהול ההדוק שלה שקשור בין היתר להרגלי השתיה המופרזים שלה. 

לא רק לוק חדש: אדל כבר לא רווקה!- לחצו כאן

במהלך הראיון סיפרה אדל שהצוות שלה דואג להסתיר ממנה את כל הסיסמאות לרשתות החברתיות כי הם מודאגים שהיא תשתכר ותעשה שטויות שיסתיימו רע.

אולם פעם אחת בלבד, בתקופת הקורונה היא אכן קיבלה גישה לחשבון האינסטגרם שלה ופרסמה את אחת התמונות הכי מפורסמות שלה בשנים האחרונות. בתמונה נראית הכוכבת רזה מתמיד לאחר המהפך הגדול שלה, בקרנבל הרחוב המפורסם נוטינג היל שבלונדון. הקרנבל מאפשר לקהילות האפרו-קריביות לחגוג את תרבותן ומנהגיהן ברחבי אירופה ואדל אכן לבושה כמיטב המסורת עם ביקיני עליו מודפס דגל ג'מייקה.

View this post on Instagram

A post shared by Adele (@adele)

"זאת היתה התמונה היחידה שפרסמתי בעצמי ואז הם (מנהליה) שוב לקחו לי את הסיסמה" סיפרה. הצוות שלה כנראה ידע בדיוק מה הוא עושה כי מלבד תגובות מחמיאות על הגזרה החדשה, גולשים רבים זעמו על ניכוס תרבותי וזלזול במסורת הקאריבית מצידה של הזמרת.

TMI תוהים לעצמם-יש סיכוי שאנחנו נמצאים בתחילתה של תקופת FreeAdele# ?

go easy on me baby i was still a drunk (צילום:  CBS Photo Archive gettyimages)
go easy on me baby i was still a drunk (צילום: CBS Photo Archive gettyimages)