פרטים חדשים על הזוגיות של דידי הררי ומיכל פלג־ירושלמי, שנחשפה לראשונה על ידי ליאורה ב-TMI: מיכל היא גרושתו של שלומי שור ואם שלושת ילדיו.

אגב, פלג־ירושלמי מנהלת בימים אלה מאבק הרואי להחלמתה של אחותה הצעירה, ענת, שחולה בלוקמיה. דף הפייסבוק שלה חושף את השלבים במחלה ואת הטיפולים שהיא עוברת. בעקבות שרשרת המקרים הזו הפכה פלג־ירושלמי לקואוצ'רית המלווה אנשים בזמן מחלתם.
פלג־ירושלמי, את דוגמה לאופטימיות בלתי נגמרת. איפה פגשת את דידי?
“אני מבקשת להזכיר שגם אני וגם דידי נמצאים אחרי שלוש שנים של עצב וכאב בלתי נתפסים, מרגע גילוי המחלה הסופנית של בני הזוג שלנו ועד היום, כשאנו עדיין מעבדים וכואבים את האובדן. והכי חשוב לזכור שחלק משמעותי ובלתי נפרד מהשמחה והאושר האישי שלנו, נוגע בתשעה ילדים ו־12 נכדים, שחוו אובדן בטרם עת של דמות ראשית ומעוררת השראה, שעם לכתה השאירה ריק בלתי נתפס. שמחת חייהם ותחושותיהם כרגע בראש מעיינינו".

>סועדי “הסוכה הלבנה" בנמל ת"א התקשרו למדור כדי לעדכן שבשישי בצהריים הפציע למסעדה כבוד הנשיא לשעבר, ראובן ריבלין, כשהוא מחזיק ידיים ומסתכל בעיניים של שרית צמח, בת הזוג שליאורה חשפה לפני כחודשיים. סעדו עם הזוג המאוהב: פרקליט הצמרת ציון אמיר ואיש העסקים אריה שאשא.

>אשת ציבור בולטת ורווקה עומדת להפוך לאם חד־הורית אחרי ניסיונות רבים להרות. בהחלטה אסטרטגית בחרה שלא לפרסם דבר עד הלידה, שאמורה להתרחש בעוד כארבעה חודשים.
גברתי, מזל טוב.
“כרגע אני עוד שומרת את זה בסוד".