לאון שניידרובסקי, כוכב הרשת, דייר העונה הראשונה של "האח הגדול" ומשתתף "גולסטאר", קיבל תגובה פוגענית ומכוערת הקשורה לנטייתו המינית, כך שבעידן של בריונות רשת הוא החליט לפרסם את התגובה ואף הציע לאותו אדם פוגעני הופעה בחינם. בעמוד הפייסבוק המיועד לשיווק קידום העסק של שניידרובסקי להפעלות לימי הולדת, הוא קיבל תגובה מכוערת מאחד האבות וכך נכתב: "אני מוכן להזמין אותך ליום הולדת של הילדה שלי בתנאי שתעשה בדיקת איידס כי אתה הומו ואני מפחד". 

לאון שניידרובסקי (צילום: אביב חופי)
לאון שניידרובסקי (צילום: אביב חופי)

כוכב הילדים שיתף את התגובה ברשתות וכתב: "לא משנה כמה נתקדם ונצליח, תמיד יהיה את המישהו עם התגובה המטונפת, שינסה להשחיר את כל מה שבנינו בעשר אצבעות. אחד כזה יכול לקלקל להרבה אחרים. אני מקווה שהבת שלך לעולם לא תראה תגובה כזאת ותבין כמה אבא שלה מביך ומשפיל".

כתב והוסיף: "מקווה שהיא תגדל ותסביר לה שאיידס לא עובר באוויר, ואם אתה כל כך מפחד מהומואים אני חושב שאתה צריך לעשות בדק בית, אתה יודע מה פרויד היה אומר על זה. אני מוכן לחגוג לבת שלך יום הולדת ללא עלות - ללמד אותה על קבלת השונה, אהבה עצמית, ביטוי עצמי, כזה שלא רומס אחרים ולתת לה ערכים שיעזרו להתמודד עם כל האנשים המדהימים שמאכלסים את העולם שלנו. מי שכותב כאלה תגובות צריך לעמוד מאחורי הדברים שהוא כותב".