הדרמה הסוערת של אביבית בר זוהר, בן זוגה הטרי קווין צרפתי ואשתו הפרודה לא נגמרת. אחרי המשטרות, צווי ההרחקה, והסרטונים שבר זוהר שיתפה בהם נראית פרודתו של בן זוגה נוהגת באלימות כלפי בעלה, מגיע השלב הבא. בקרוב מאוד הצדדים ייפגשו בבית משפט ולנו יהיה סרט שלם לצפות בו.

את הבוקר פתחה בר זוהר בהגשת תביעה על לשון הרע ודיבה נגד סליה צרפתי פרודתו של בן זוגה החדש.  בר זוהר שיתפה בתביעה את העוקבים ופנתה לצרפתי שלטענתה צופה לה בכל הסטוריז ואמרה: "אין לי ברירה, כל מי שידבר עלי רע או יוציא עליי דיבה, ישלם על זה בבית משפט. כי למדתי דבר מאד פשוט בחיים, רק שכבן אדם מרגיש את זה דרך הכיס שלו הוא מתחיל לשתוק. אחרת היד מאד קלה על המקלדת. אנשים יוצא מהם המון רוע. התעייפתי. וכל מי שיכפיש את שמי יקבל ממני תביעה. שמעת גברת סליה צרפתי? נמאס לי מהקללות היומיומיות שלך נמאס לי שאת משפילה אותי בתקשורת, ושאת מוציאה עלי דיבה, וגם באה ומחטיפה לי מכות. אז את תשלמי על זה. אני ואת נתראה בבית משפט". 

אביבית בר זוהר והחבר החדש קווין צרפתי (צילום: רפי דלויה HOT)
אביבית בר זוהר והחבר החדש קווין צרפתי (צילום: רפי דלויה HOT)

למי שפספס, בר זוהר פצחה בזוגיות טרייה עם יהודי צרפתי ואף דיברה על הרצון להביא עימו ילד משותף לעולם אלא שסיפור האהבה בין השניים עורר כותרות כשפרודתו הטרייה ועדיין אישתו של קווין ואם ילדיו,  דפקה בדלת ביתה של בר זוהר והאשימה אותה בהרס תא משפחתי. ההמשך כבר ידוע.