מי שצפה בחשבון האינסטגרם של דניאל גרינברג הבוקר לא יכל לדמיין את הפצצה שהיא ובעלה אייל גולן יטילו אחר הצהריים. בסשן שאלות תשובות שערכה היום בסטורי שלה היא נשאלה למה התאהבה בגולן ואיך היא מתמודדת עם המעריצות של בעלה ושידרה עסקים כרגיל. אחר הצהריים מטעם יחסי הציבור של השניים יצאה הודעה שהשניים ניסחו הסכם ועומדים בפני גירושים.

"זאת התעללות לכל דבר": תמונה של דניאל גרינברג עוררה סערה ברשת. לחצו כאן>>

"מודה, החיים שלי, הזוגיות שלי והבעל שלי קצת שונים מהנורמה" כתבה "אבל אני אישה שלא שונה מאף אישה אחרת" והסבירה. "כל אישה קנאית לגבר שלה במידה כזו או אחרת. אצלי יש מורכבות אחרת ודרישה מסויימת לקבל דברים בצורה קצת שונה. אז איך אני מתמודדת? מבינה, אני מבינה שיש רצון להתקרב יתר על המידה, מבינה שיש ריגוש תמידי מצד אותן מעריצות, אני גם מבינה שבמקרה שלי לא תמיד אני יכולה לשלוט על הדברים".

עכשיו זה סופי: אחרי שמועות והכחשות איילן גולן ודניאל גרינברג מתגרשים - לחצו כאן

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אלירן אביטל)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אלירן אביטל)

"בנוסף הבנתי שבמשך הזמן שאף אחת לא חייבת לי כלום אלא רק בעלי. הבנתי שנשים צעירות ופחות צעירות לא תמיד יסתכלו על הקן המשפחתי אלא על הריגוש ויעשו מה שיעלה בדעתן וגם זה מקובל. אבל חורה לי לפעמים לראות חוסר כבוד של אישה  כלפי עצמה וכלפי האישה שממול. מעריצות תמיד יהיו ושרק ישארו אבל כבוד עצמי וכבוד האישה זה חשוב יותר מהכל".

דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)