אייל גולן ודניאל גרינברג חתמו הבוקר (שלישי) על הסכם גירושים אצל עורך דין, אחרי שלוש שנות זוגיות ושני ילדים. גולן וגרינברג חוו בחודשים האחרונים משברים בזוגיות, במהלכם אף בילה אייל במלון הרחק מאישתו לצד לא מעט דיבורים על גירושים אך השניים הקפידו להדוף את השמועות ואף נראה שהשניים החליטו לתת צ'אנס נוסף לקשר ונראה היה כי עלו על דרך המלך.

בשבועות האחרונים הפגינו השניים זוגיות יציבה, בילו יחד בחופשות רבות מעבר לים והפגינו חיבה, תמיכה ואהבה הדדית ערכו אירוע ברית לבנם רון ואף בילו יחד לפני יומיים בהופעה של גולן. אך בדקות האחרונות הודעה שהופצה לגופי התקשורת מטעם "ליאם הפקות" נמסר כי השניים נפרדים.

רגע לפני ההודעה על הפרידה מאייל גולן: זה מה שדניאל גרינברג העלתה באינסטגרם. לחצו כאן

מליאם הפקות נמסר: "אייל ודניאל החליטו לצאת לדרך חדשה כל אחד בנפרד מתוך חברות אהבה והבנה. השניים ימשיכו לשמור על קשר חברי ויגדלו את הילדים במשותף יצויין כי למרות שהגיעו להחלטה זו חגגו יחד את הברית לבנם רון ויצאו לחופשה משותפת יחד, ואף ליוותה את אייל בהופעת חורף בהיכל התרבות שהתקיימה השבוע ויחסיהם היום טובים מתמיד".

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)

לצד זאת, רק הבוקר דניאל שידרה עסקים כרגיל כשהגיבה לגולשת איך זה להיות נשואה לזמר ולהתמודד עם המעריצות. "מודה, החיים שלי, הזוגיות שלי והבעל שלי קצת שונים מהנורמה" כתבה "אבל אני אישה שלא שונה מאף אישה אחרת" והסבירה. "כל אישה קנאית לגבר שלה במידה כזו או אחרת. אצלי יש מורכבות אחרת ודרישה מסויימת לקבל דברים בצורה קצת שונה. אז איך אני מתמודדת? מבינה, אני מבינה שיש רצון להתקרב יתר על המידה, מבינה שיש ריגוש תמידי מצד אותן מעריצות, אני גם מבינה שבמקרה שלי לא תמיד אני יכולה לשלוט על הדברים".

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אור גפן)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אור גפן)