מגישי תוכנית הבוקר ליאון ופאולה רוזנברג גילו הבוקר שהם חיוביים לקורונה, מה שאומר שקשת 12, שמתמודדת עם תחלואה גואה בערוץ, תיאלץ למצוא לשניים מחליפים לשבוע וחצי הקרובים. הבוקר כבר הוקפצו לירון זייד ומירב מילר להחליף את בני הזוג רוזנברג.

פאולה חשפה כי אתמול היא חשה בכאבי גרון וחום קל, אלא שהיא ובעלה ערכו שש בדיקות אנטיגן ביתיות ובכולן היא יצאה שלילית. מאחר והיא  חששה לקחת סיכונים מיותרים היא ערכה בדיקת PCR והבוקר היא גילתה כי היא וליאון חיוביים לנגיף.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בסרטון וידאו שהעלתה הבוקר לרשתות שיתפה פאולה את עוקביה: "הרגע קיבלתי תוצאה שאני חיובית ב-PCR ולמה אני מפרסמת את הסרטון הזה? כי אתמול התחיל לכאוב לי טיפה הגרון והתחיל לעלות לי החום. עשיתי בדיקת אנטיגן ביתית לפי כל ההוראות הכי מחמירות, הגעתי עם המטוש עד לשקדים והשארתי אותו בתמיסה במשך חמש דקות שלמות, כמו בהנחיות, ועדיין יצאתי שלילית בחמש בדיקות.

"מי שמכיר אותי יודע שיש לי אחריות גדולה לאנשים שסובבים אותי, אז עשיתי PCR מהיר ויצאתי חיובית. מעבר לזה שנכנסנו לבידוד - אם יש לכם קצת נזלת וקצת כואב לכם הראש, תעשו PCR, בבדיקות הביתיות יצאתי אתמול שש פעמים שלילית".

ליאון עצמו עלה לשידור בסוף התוכנית וסיפר על חוויות הבידוד עם שתי הבנות ששליליות איתם בבית: "אני שומע את הקולות מהמטבח ומקווה שהכל בסדר שם". בנוסף חזר ליאון על דבריה של פאולה וחידד את הזיוף של הבדיקות הביתיות.

נכו לעכשיו לא ברור כיצד יתמודדו בקשת 12 עם שבוע שידורים שלם בו יצטרכו למצוא מגישים למלא את המשבצת של בני הזוג, במיוחד לאור העובדה שכל יום מתגלים מאומתים נוספים. בקשת 12 התחילו לערוך לפני שבוע בדיקות אנטיגן בכניסה לאולפנים עבור כל מי שנכנס, ויחד עם זאת מתמודדים בערוץ עם התפרצות קורונה בהפקת ארץ נהדרת, רוקדים עם כוכבים, וכעת גם אצל פאולה וליאון.