האלפיון העליון בתדהמה. ג׳ורג׳י אקירוב, הבן של הטייקון אלפרד אקירוב, ואל ששון, הבת של איל הג׳ינס מוריס ששון ומלכת היופי נילי דרוקר ז"ל, נפרדו אחרי חמש שנים ושני ילדים.
אקירוב, הג׳ינס כבר לא יושב טוב על ג׳ורג׳י?
“ביי, להתראות".

אל ששון וג'ורג'י אקירוב  (צילום: יח
אל ששון וג'ורג'י אקירוב (צילום: יח

>אורחי מלון "דן אכדיה" הופתעו לראות את בני הזוג יוסי ואיה כהן כמה ימים אחרי שידור התחקיר של רביב דרוקר. מטעמו של יוסי כהן נמסר: “אין תגובה".

>גלעד אלטשולר, מבעלי בית ההשקעות הגדול בישראל אלטשולר שחם, היה אמור בחמישי שעבר לחגוג יום הולדת 60 עם מאות אנשים שהוזמנו לאומן 17. יום לפני האירוע קיבלו החברים הודעה שעקב מצב התחלואה הוחלט לדחות את המסיבה. אלטשולר: "זה לא זמן למסיבות הדבקה. פשוט דחיתי בכמה חודשים. לא עניין מיוחד".

>שאפו לעו"ד אורי סלונים, שספרו "בשליחות הלב" נכנס לרשימות רבי–המכר העולמיים כאחד מעשרת הספרים הישראליים המומלצים לשנת 2022.
סלונים, לא ייאמן כי יסופר.
"אכן, בשורות מרגשות מארה"ב עם יציאת ספרי שם, "A knock at the Door". הופעתי בטלוויזיה בארה"ב וקנדה מול עשרות מיליוני צופים, במהלך הדיון בתוך הקרנת הסדרה הפופולרית 'חטופים', ועוד הרבה ראיונות. הספר הוא על 30 ויותר שנותיי בנושא שבויי ונעדרי צה"ל, עם שילוב פרקים שכתבו בני משפחות של שבויי ונעדרי צה"ל, כמו גם אל"ם ורדה פומרנץ, שעמה עבדתי עשרות שנים והפכה לאם שכולה בעצמה".