הזמר איתי לוי הצטלם לקליפ "אני כבר לא בך" עם דוגמנית וצוות הפקה גדול, אבל ברגע האחרון גנז אותו כי משהו בצילומים לא נראה לו, וכל ההשקעה ירדה לטמיון. מרות הפקות נמסר בתגובה: "אכן צולם קליפ, שלא היה לשביעות רצוננו והוא נגנז, אבל השיר לא. ואנחנו יותר משמחים שהקהל אוהב אותו ושומע אותו בכל הפלטפורמות. חיבוק ענק".

איתי לוי (צילום: אתי יוספי)
איתי לוי (צילום: אתי יוספי)

>בשישי, בזמן שאתם עסוקים בסידורי השבת האפרוריים, המיליארדר החדש צחי אבו ואביו יחיאל טסו במטוס פרטי להילולה של רבי יצחק אבוחצירה במרוקו. המדינה המארחת אומנם סגורה לכניסת תיירים, אך הם השיגו היתר מיוחד.
יחיאל אבו, אי אפשר לעשות את ההילולה בזום?
“רבי יצחק קורא למי שרוצה לבו".
תוכל להרחיב?
“לא, לכל אחד זכות האמונה".

 >טל ברודי, האיש והמפה, הגיע לכפר המכביה למסור כדורסל של מכבי ת"א, חתום על ידיו, שיוצג במוזיאון הספורט היהודי העולמי שמוקם על ידי "מכבי תנועה עולמית". טל הגיש את הכדורסל החתום לדרור מורד, מנכ"ל כפר המכביה, וליורם אייל, יו"ר מכבי ישראל.

יורם אייל ,טל ברודי, דרור מורד (צילום: יח''צ)
יורם אייל ,טל ברודי, דרור מורד (צילום: יח''צ)

>השבוע התקיים ערב הפוגה והתאווררות של עמותת גדולים מהחיים עבור אמהות לילדים חולי סרטן. אל גן החלומות בכפר אז"ר, שאירח את הערב, הגיעה בהתנדבות האחת והיחידה הזמרת מירי מסיקה להופעה אינטימית ומרגשת. עיריית רמת גן דאגה להגברה עבור ההופעה.

>שי אביבי הגיע לצפת וסייר בסמטאות הקסומות של בירת הגליל העליון במסגרת תהלוכת בר מצווה שבה השתתף, בהובלת מרכז התיירות אסנט בצפת. אביבי פרגן למדריך איל זוכמן על הסיור המרשים והחוויה הקסומה, שכללה ביקור בבתי הכנסת העתיקים ובסמטאות והכרת הסיפורים ההיסטוריים של העיר.