על רקע הסכסוך המתוקשר עם משפחת נתניהו, איש העסקים ויזם הנדל"ן רוני מאנה מצא באחד המחסנים עבודת אומנות שהיא קולאז' של שרה נתניהו המורכב מ–4,000 תמונות של המשפחה.
4,000 תמונות שוות יותר מ–40 מיליון מילים?
“זה קולאז׳ ששרה הייתה אמורה לקבל מתנה ליום הולדת 50 שלה. מכיוון שהסתכסכנו הוא נשאר אצלי".
לא כדאי לשמור את זה למזכרת?
“אני מציע אותו למכירה, כי לשרה יש מלא שטוענים שהם אוהבים ומעריצים אותה כל כך וממש חולים עליה. מי שרוצה לראות 4,000 תמונות מחיי משפחת נתניהו מוזמן לרכוש. מי שעזר לי בהפקת התמונה היה נתן אשל, שרצה כל כך לרצות את הגברת. אני מזמין גם את נתן אשל להשתתף במכרז. בואי נראה כמה אנשים אוהבים אותה ומוכנים לתלות את התמונות שלה בסלון ביתם".
מה המחיר?
“אני לא אומר את המחיר. הכסף בכל מקרה ילך לתרומה".
בערך, עלות משוערת?
20 אלף שקל".

רוני מאנה (צילום: אור גפן)
רוני מאנה (צילום: אור גפן)

וסער מאנה, הבן של רוני וניקול, עזב את הארץ לאחר שסיים תואר ראשון בהצטיינות באוניברסיטת רייכמן. הוא החליט לעשות רילוקיישן, וכשהוא מצויד באזרחות אמריקאית נסע לעבוד בביזנס המשפחתי של הדודים משה ושמעון מאנה במיאמי.
רוני, הוא מעדיף את הדוד סם והדודים משה ושמעון?
“געגועים, געגועים, געגועים".

>סימונה, אשתו של מני נפתלי, לעד אב הבית בבלפור, עשתה מתיחת בטן.
נפתלי, תתחדשו.
“יש לי אישה מדהימה וחתיכה ואני מפרגן לה על הניתוח. מגיע לה".

מני נפתלי (צילום: יח\'\'צ)
מני נפתלי (צילום: יח\'\'צ)

>החיקוי ב"ארץ נהדרת" שהציג את חיים לוינסון ומעיין אדם כמי שלא יכולים לשאת זה את זה לא רחוק מהמציאות. במערכת התוכנית "חדשות הבוקר" של קשת 12 מספרים שהשניים לא מחליפים ביניהם מילה, לאחר שלוינסון תקף אותה ברשתות החברתיות.
לוינסון, יפה לא להגיד שלום?
"אני עוקב אחריה בסטורי ומרגיש שותף לכל שלב ושלב בחייה כאילו אני חבר נפש שמדבר איתה 24 שעות ביממה. ככה שזה לא חסר לי".

>סולן מארון 5, אדם לוין, קעקע על פניו את הבושם הווירטואלי הראשון בעולם: הוא הגיע להשקת מותג הטקילה שלו ושל אשתו במיאמי, כשקעקוע חדש של ורד מעטר את פניו. צלמי הפפראצי השתוללו מהקעקוע החדש, אלא שרק מאוחר יותר הודה שהבטיח לאמו שלא לקעקע כלום על פניו, ושלמעשה מדובר בקעקוע זמני בעל בושם - פטנט שעליו חתומה החברה הישראלית אמקירי, שלאחרונה החלה להפיץ את המוצר הלוהט הזה גם בארץ.