ברגע של כנות, המנחה וכוכבת הריאליטי לשעבר, קורין גדעון, חושפת איך מצאה את עצמה בלי עבודה. את הפנים של גדעון התרגלנו לראות כמעט מדי יום, בהנחיית תוכניות ריאלטי בפריים טיים של ערוץ 12 כמו "האח הגדול", בייק אוף, 2025 וגם עוד כשהנחתה לצד חיים אתגר ב"אנשים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

גדעון אפילו השתתפה לאחרונה בעצמה בריאלטי בישולים המטבח המנצח, אלא שאז הגיעה הנפילה הכואבת, וגדעון מצאה את עצמה בלי עבודה. כעת היא חושפת את הרגע הקשה בו מצאה את עצמה מחוץ למסך, ומודה שבסוף היא רק התפתחה מהחוויה הזאת.

קורין גדעון, ורדה גדעון (צילום: שוקה כהן)
קורין גדעון, ורדה גדעון (צילום: שוקה כהן)

גדעון שיתפה עם עוקביה, וכתבה: "מהמנחה הכי עסוקה בארץ, וכזאת שמחוזרת על ידי ערוצים אחרים, מצאתי את עצמי פתאום בלי עבודה. הייתי בטוחה שהטלוויזיה זה לכל החיים, ואז פתאום הכל נשמט מתחת לרגליי. מקצועית וכלכלית".

"אתחיל מהסוף", הוסיפה גדעון, "זה הדבר הכי טוב שקרה לי. עד לפני שנה הייתי עוד במקום של להאבק כאילו הקיום שלי ומה שאני שווה תלוי אם אני באה בטוב לעין לאיזה מנכ"ל, ויבוא לו שאני אנחה תוכנית. לקח לי רגע להתאפס על עצמי, אבל לא התמרמרתי לשנייה, נקסט. לימדו אותי שאני תלויה רק בי וביכולותי שלי. התחלתי לתת בראש בתחום אחר, הגיע אליי שפע הרבה יותר גדול ומדויק".

לסיכום אמרה: "אני פי מיליון יותר מאושרת ומסופקת מהחיים שלי היום. בדרך כלל אנשים מתחילים ברשת וחולמים להגיע לטלוויזיה, אבל אני כבר הייתי שם. עשיתי פריים טיים הכי גדול שיש בערוץ 2, בגיל 23, וזה נשאר איתי לכל החיים. ברוך השם אני כבר לא תלויה בזה. משבר זאת ההזדמנות הכי גדולה בחיים. למדתי את זה בדרך הקשה, וירדו לי מלא דמעות, והיום אני מבינה כמה זה היה נכון לי. מעז יצא מתוק". 

קורין גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורין גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)