שלושה שבועות אחרי עליית ״צופית גרנט ללא גבולות״, תוכניתה החדשה של צופית גרנט ברשת 13, טוענת המגישה כי היא מקבלת אינספור איומים קשים על חייה. כעת מתייחסת גרנט לראשונה לביקורות ולאיומים שהיא מקבלת ואומרת שאורן חזן קורא לאנשים לפגוע בה. 

"אחרי התוכנית בבני ברק קיבלתי מכתבי שטנה מחרדים שקראו לי גויה מטונפת, לא יהודיה, מביישת את העולם החרדי, חולת נפש, שקרנית בהמה ושוב תפעילו את הדימיון ולכו רחוק", כתבה גרנט באינסטגרם. "אתמול, בעיקבות סילוואן, ההשתלחות ממש מזמינה לפגוע בי, אורן חזן קורא לאנשים בטוויטר לפגוע בי, הצל מקלל ומגדף, והכי נורא שכותבים שיצאתי נגד החיילים שלנו (מה שלא היה ולא נברא)".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

View this post on Instagram

A post shared by tsufitgrant (@tsufitgrant)

"המשפט 'פעם אהבתי אותך היום אני שונא/ת אותך' חוגג מאז עלתה הסדרה, ואל תתבלבלו, צפיתי את זה. בעיניי על זה הסידרה, על הקלות הבלתי נסבלת בה משתמשים באלימות מילולית ומנטלית קשה כלפי כל מה שלא מתיישב נכון עם האג׳נדה הפרטית שלנו. כולם שונאים את כל מה שהם לא אוהבים, ולכולם היום בעידן הזה יש את היכולת להשתמש באתרים כדי להוציא החוצה את הרפש הפרטי״.

גרנט ככל הנראה מתכוונת לציוץ של אורן חזן, בו קרא לעשות לה שיימינג בעקבות התוכנית. "בזמן שעם ישראל חי תחת טרור צופית גרנט בחרה לשרת את האויב הפלסטיני ובפריים טיים ב-13 מרחמת על הערבים 'המסכנים' מסילוואן ומקדמת נרטיב שקרי.", כתב חבר הכנסת לשעבר. "תראו, אני לא יודע מה עובר במוח המעוות של ההזוייה הזאת, אני כן יודע שצריך להקיא אותה מהחברה בישראל ומהר. תעשו לה שיימינג - הרוויחה אותו ביושר!".