אביבית בר זוהר לידיעתך: יש לך מתחרה ראויה בביצה. מי לא אוהב סיפורים על משולשים רומנטים, אז אמש דיווחנו לכם שלינור סביניק נמצאת בזוגיות עם רן גבאי מבת ים' והשניים כבר מדברים על הצעד הבא בקשר - מעבר מגורים לקורת גג משותפת.

אלא שהיום הובא לידיעת המדור כי עד לפני שבוע וחצי גבאי ניהל קשר אינטימי בכלל עם בחורה אחרת. למדור נודע כי גבאי ניהל קשר רומנטי של שלושה שבועות עם צעירה בת 21 מאשדוד העונה לשם עדי אברהמי ולפני שבוע וחצי הקשר בין השניים נגמר.

עדי אברהמי  (צילום: פרטי)
עדי אברהמי (צילום: פרטי)

כשפנינו ללינור סביניק לתגובה היא לא הופתעה מהתגלית המסעירה וידעה כי בן זוגה האהוב ניהל קשר עד לפני עשרה ימים עם אישה אחרת וכך מסרה לTMI: "אני מכירה את הבחור הרבה זמן למעלה מחצי שנה, במהלך כל החודשים הראשונים מערכת היחסים בינינו הייתה ידידותית בלבד, הכרנו דרך חברים משותפים. באיזשהו שלב במהלך הדרך בחרתי לתת לו צ'אנס רומנטי וכן ליצור פה זוגיות, אחרי שהיינו יחד חודש בחרתי לסיים את הקשר מסיבותיי שלי ונפרדנו לתקופה".

"במהלך תקופה זאת היו ניסיונות חוזרים ונשנים לחדש איתי את מערכת היחסים הרומנטית, ואחרי לבטים נתתי לזה צ'אנס נוסף. כשחזרנו הוא שיתף אותי שבתקופה בה לא היינו יחד הייתה לו מערכת יחסים עם בחורה אחרת ושזה נגמר ולא התקדם ואנחנו בחרנו לחזור להיות יחד. גם אתמול נכתב פוסט בעניין בקבוצה בפייס ונחשפתי אליו, רן בן זוגי כעס והלב שלי יצא אליה כי אני יודעת מה זה לב שבור, גם אני חוויתי עד לא מזמן לב שבור, אין בי רע, אני מחבקת אותה וכואבת את כאבה ומאחלת לה למצוא זוגיות בריאה ואיתנה".  

רן גבאי מסר בתגובה: ״אני ובת הזוג שלי לינור מאחלים לה הצלחה בהמשך דרכה ושתהיה לה זוגיות טובה ומחבקת. אני שמח שאני מצאתי לי אחת כזו. בהצלחה״.

עדי אברהמי סירבה להגיב לידיעה.