השחקן והרווק הטרי עומר חזן בן ה-21 שצבע בשבוע שעבר את שערו לבלונד לטובת תפקיד חדש, משתף בפוסט חושפני עם עוקביו כי בשבועות האחרונים הוא עובר תקופה קשה גם בחיים האישיים וגם בעבודה. "השבועות האחרונים היו לא קלים עבורי. בחיים האישיים ובעבודה שלי, הרגשתי שהכל מתמוטט סביבי. הרגשתי שאני צריך לרצות את כולם ולפעמים לשכוח מעצמי". 

"היו ימים שלא רציתי לעשות כלום וימים שהייתי בשמיים, עליות וירידות ולא הצלחתי להסביר מה אני מרגיש בפנים. אני לא בן אדם שמצליח להסתיר שקשה לו וכנראה שרובכם שמתם לב. אחרי שנים שלא עצרתי לרגע הרגשתי שהנפש שלי צריכה שקט ובחרתי להתנתק קצת מכולם. לחזור הביתה ולנסות להרגיש שוב ילד, לגלות את עצמי מחדש ולהיות מוקף באנשים שאוהבים אותי ולגלות מי שם באמת בשבילי". 

הלוק החדש של עומר חזן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הלוק החדש של עומר חזן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"החיים לא תמיד זוהרים, המון ציפיות מכולם והמון קושי שבתוכו צריך לשלב ולספק עבודה ושגרת חיים רגילה ולפעמים כל מה שבא לך זה קצת שקט. וזה בסדר לפעמים לקחת אותו. אבל אני יודע שחשוב לעבור את המשברים האלה, הזריחה תמיד מגיעה אחרי החושך. אני יודע שמישהו למעלה שומר עלינו ולא סתם הדברים האלה קורים. אומנם קלישאה אבל ללא ספק שהכל לטובה. 

"אני בדרך כלל לא משתף יותר מדי אבל הפעם היה לי חשוב כי אתם חלק בלתי נפרד ממני והאהבה והתמיכה שלכם לא מובנית מאליה. בעזרת השם שתמיד נזכה לראות את הטוב בכל דבר ושנלמד לקום ולהילחם בכל בוקר בעצמנו ולנצח. בסוף, רק אנחנו אחראים לאושר שלנו. ואם יש מישהו שעובר דבר דומה, שידע שהוא לא לבד".

עומר חזן (צילום: אור גפן)
עומר חזן (צילום: אור גפן)