מירה גברעם, אמה של כוכבת "האח הגדול" גל גברעם, התייחסה בתוכנית הרדיו של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, לפרסום האחרון של מאור בן הרוש בוואלה! סלבס, כי סוכן הדוגמניות שי אביטל שהטריד בין היתר את בתה, ממשיך לעבוד כסוכן מעבר לים ופתח סוכנות דוגמנות חדשה. 

אחרי שביקרה את תפקודה של משטרת ישראל בפרשה, מירה גברעם התייחסה לסוכנות החדשה שפתח הסוכן המטריד ואמרה: "אני המומה אם זה נכון, אני סקפטית לגבי זה. במידה וזה נכון - אני המומה. מה אני אגיד? כל הכבוד למי שממשיך לעבוד איתו. אין לי מילים איך הוא עוד לא בארץ. זה יותר חשוב".

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: שוקה כהן)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: שוקה כהן)

עוד הוסיפה ואמרה: "זה היה לי ברור הוא גם לא יחזור לארץ. הוא צריך להיות טיפש כדי לחזור לארץ", והוסיפה כי "זה לא מעניין את המשטרה". מירה גברעם התייחסה גם לגופי התקשורת שמציפים מחדש במשפחה את הפרשה: "כל פעם שהיא מנסה לחזור קצת לשגרה, עושים עוד כותרת על שי אביטל ותמיד מצמידים ליד תמונה של גל גברעם. כל פעם שיוצאת כתבה על שי אביטל מוצמדת תמונה של גל או מופיע השם שלה. זה הופך לשיח משפחתי וחברי והכול צף שוב".

עוד נשאלה: "הצלחת להבין מה הסיפור מאחורי הסוכנות החדשה? את מי הוא מגייס?". גברעם השיבה: "לדעתי הוא בקשר עם ישראל, עם אנשים שקרובים אליו. הם מדווחים לו מה קורה בארץ, כי גם אם הוא יאזין בתקשורת שם הוא ישמע דברים אבל לא בהכרח את מה שהוא רוצה לשמוע. כנראה שיש לו באמת קשרים עם אנשים מאוד "מיוחדים", במירכאות כפולות, שעוזרים לו ושומרים עליו בצורה הזאת".

שי אביטל (צילום: אבשלום ששוני)
שי אביטל (צילום: אבשלום ששוני)

את יודעת על דוגמניות ישראליות שמשתפות איתו פעולה?
"קשה לי להאמין".

לדעתך מדובר על דוגמניות אירופיות?
"אין לי מושג, האמת שהוא לא מעניין. מזמן לא מעניין. לא נראה לי שהוא יחזור לארץ".

אבל מעניין שלא עושים עם הסיפור שום דבר
"תפנו למשטרת ישראל. משטרת ישראל זה ציר קטן כנראה צריך לעבור לשר המשטרה, לרה"מ, לנשיא אולי אותם זה קצת יותר יעניין".

תעשו את זה?
"האמת שאני אישית בוודאי שלא. אני חושבת שגל הגיעה לדרג מאוד גבוה שזה הכנסת וגם שם כנראה לא מספיק עשו. עכשיו כל המדינה והעולם עסוק בקורונה, זה פחות מעניין אותם".

גל גברעם (צילום: אור גפן)
גל גברעם (צילום: אור גפן)

היא כותבת "אני לא מפחדת ממך יותר". תקופה ארוכה היא פחדה לדבר? להתעמת?
"כן, לא פחדה שיעשה לה משהו או יהרוג אותה חלילה. הוא כל הזמן נפנף לא רק לגל גברעם כמעט לכל אחת מהנפגעות שאני אישית שוחחתי איתן הוא נפנף להן בקריירה, הסביר שהן עושות טעויות ורק הוא יצליח לקדם אותן הוא היה מדבר מאוד לא יפה. להגיע לשיחות אינטימיות, זה לדבר מאוד לא יפה".

הבנות בקשר בינן?
"כן, מי שגל הייתה מקורבת אליהן ומי שאני ידעתי שהיו הן בקשר ומדברות. כן. הן יותר חוששות, רובן אמרו לה שלא ילכו להעיד אפילו. היא מאוד מחכה ליום הזה".

את התעמת איתו?
"לא, לא. פעם אחרונה שראיתי אותו היה במאי שנה שעברה, באירוע שפשוט דיברתי עם אמא ודוגמנית והוא פשוט נעמד שם. אחרי שהוא זז היא סיפרה לי שעברו אליו. אמרתי לאמא: 'את נורמלית? לא שמעת?' היא אמרה: 'בגלל זה אני עם הבת שלי כל הזמן'. אמרתי לה: 'שיהיה לכן בהצלחה'".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm

שי אביטל (צילום: אינסטגרם)
שי אביטל (צילום: אינסטגרם)