משפחת קרדשיאן הייתה בין הראשונות לגלות את הפוטנציאל של הריאליטי המשפחתי, ועשתה מיליונים מלהכניס מצלמות ולתעד את כל מה שקורה בחיים האישיים שלהם. בקרוב מאוד גם משפחת רפאלי המקומית תיתן לכם הצצה למה שקורה אצלם בבית, ואם לא רק השם של התוכנית "רפאליס" היה נשמע לכם דומה, קבלו מתיחה שביצעה המשפחה הישראלית, חודשים אחרי המשפחה האמריקאית המפורסמת.

לרגל עליית התוכנית ב- 21.02 ב- HOT צילמו בר, און, דור, ציפי ורפי מעיין פורמו לריאליטי החדש, בו הם מותחים את חבריהם הטובים ועולים איתם לשיחת וידאו משפחתית שנראית על פניו מאוד רשמית ומצליחה. עומר אדם, קים אור אזולאי, עומר חזן, אלה לי ואחרים קיבלו שיחת וידיאו מהמשפחה הישראלית ואם התעלול היה נראה לכם מוכר אנחנו כאן כדי להזכיר מי עשה את זה קודם.

הרפאליס (צילום: באדיבות HOT)

למרות הקמפיין: האם בר רפאלי וקים קרדשיאן מסוכסכות? - לחצו כאן

"החיים שלי רחוקים מלהיות פרטיים": בר רפאלי בפרטים חדשים על הריאליטי המשפחתי - לחצו כאן

לפני כמעט שנה, בעיצומה של ההיסטריה סביב מגיפת הקורונה, הקרדשיאנס החליטו להכניס קצת הומור לתקופה המאתגרת, והחליטו להפוך מפגש משפחתי למתיחה מתועדת, בהתאם להוראות הריחוק החברתי כמובן. ג'סטין ביבר, אשתו היילי בולדווין, בן הזוג של קלואי קרדשיאן לשעבר, הכדורסלן טריסטן תומפסון, חשבו שהם בצרות צרורות מאחר וכשענו לשיחת הוידאו ראו את כל בנות המשפחה יושבות על הספה ומחכות כביכול להודיע הודעה. שניות לאחר מכן הבינו שזו מתיחה.

מעניין איך קים קרדשיאן תגיב לגרסה המקומית של בר רפאלי לתוכנית שלה, מאחר וכזכור היחסים בין השתיים עלו לכאורה על שרטון לאחר ששיתפו פעולה עם מותג משקפי השמש בבעלותה של רפאלי. כזכור, מסע יחסי הציבור שהיה אמור להתקיים בנוכחות הכוכבת בישראל בוטל ברגע האחרון והשתיים אף הסירו עוקב אחת מהשניה.