למרות ההצהרה האופטימית של בנימין נתניהו ביום שני, על כך שהוא נשאר בראשות הליכוד ולא הסכים מעולם לקלון, מקורותיה של ליאורה מדווחים שההוצאות הכספיות העצומות למימון משפטו מדירות שינה מעיני המשפחה. לפי מקורבים לבני הזוג, זו אולי הייתה הסיבה העיקרית לכך שהם שקלו לחתום על עסקת הטיעון, שהייתה שמה קץ לדליפה המבהילה והבלתי נגמרת מחשבון הבנק שלהם. כיוון שהעסקה לא נחתמה בשלב זה ונתניהו ככל הנראה לא יוכל להשתמש במיליוני השקלים שנתרמו לו על ידי תומכיו, מתווכי הצמרת של קיסריה כבר סימנו את הווילה של המשפחה, שאולי תועמד למכירה לכיסוי הוצאות המשפט. הסכום המשוערך למתעניינים: 8.5 מיליון שקל.
ממשפחת נתניהו לא התקבלה תגובה.

בנימין נתניהו במליאה (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)
בנימין נתניהו במליאה (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)

>בשישי האחרון פורסמה במספר עיתונים מודעה על עמוד שלם מטעם התנועה לאיכות השלטון, בראשות עו"ד אליעד שרגא, שדורשת, כצפוי, הקמת ועדת חקירה בנושא הצוללות. בין החותמים - שמות מוכרים של אלופים ותת־אלופים בצה״ל, וכאלו המוכרים פחות לציבור, שכיהנו בשלל תפקידים חשאיים בעבר במוסד ובשב"כ.
עו"ד שרגא, מי שילם על המודעה? אתם בשם כולם, או כל אחד שחתום שילם את חלקו?
מהתנועה לאיכות השלטון נמסר: “האלופים נתנו דוגמה אישית לא רק במוסריות שלהם בניהול המאבק אלא גם בסיוע למימונו - בבחינת נאה דורש נאה מקיים".
ואחד האלופים במיל', מהיותר מפורסמים, עדכן: “אני תרמתי 750 שקל. כל אחד תרם באופן אישי ועל פי רצונו".

>בני אלבז, הזמר הגולה בלוס אנג'לס, טוען להתנכלות בוטה מצד מארק צוקרברג ואנשיו.
אלבז, מה בדיוק הטענות?
“העליתי כמה סרטונים לאחרונה. מישהו כנראה דאג להתלונן ולפנות להנהלת פייסבוק בטענה שהתכנים שאני מעלה הם פוגעניים. אז הייתי מעלה ומיד היו מורידים לי. לא הייתה לי ברירה והתחלתי להפיץ את המסרים שלי דרך קבוצות בוואטסאפ״.
מה יש לך להגיד על הפרישה של דרעי מהכנסת?
״אין ספק שאני לא יכול להגיד עליו דברים טובים. הבן אדם סופית מודה שהוא לקח, אז הוא בעצם מודה שהוא מושחת? שרתי במשך שנים את השיר ‘הוא זכאי'. האמנתי שהוא זכאי. אני הושליתי, ואני רומיתי. כמו שאני רומיתי, ציבור שלם רומה. הוא הצליח לעבוד על רבנים, על בני אלבז וגם בכללי. הוא שחקן טוב וזהו״.
מטעמו של אריה דרעי בחרו שלא להגיב.

בני אלבז (צילום: פלאש 90)
בני אלבז (צילום: פלאש 90)