חמישי שעבר, חיות הלילה בעיר המנומנמת מודיעין משפשפים את עיניהם בתדהמה: במועדון אי־שם בנבכי הכרך הציורי מופיע משה להב עם ״הטיש הגדול״ ובקהל - ראש המוסד לשעבר יוסי כהן ואיה אשתו, שנראים קרובים ואוהבים מתמיד: שרים, מחזיקים ידיים ומחליפים נשיקות, כאילו לא הייתה פרשת הדיילת מעולם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

יוסי ואיה כהן (צילום: שלי לנקרי)
יוסי ואיה כהן (צילום: שלי לנקרי)

>"נוכל הנדל"ן", גיא מונסונגו, לא יקבל שחרור מוקדם ממאסרו כפי שציפה. מונסונגו, שהונה משקיעים בכ־16 מיליון שקל, הגיש בקשה לוועדת השחרורים, אולם בדיון בעניין התברר שהוא לא שילם לנפגעים שהונה את הפיצויים וגם מסרב בעקביות להשתתף בסדנאות שיקום.
גרושתו של מונסונגו (השם שמור במערכת), למה הוא לא מוכן להשתתף בסדנאות השיקום?
"תעזבי את המשפחה. מציעה לך לעשות שיעורי בית לפני שאת יוצאת בהצהרות. קיבלת מידע שגוי".
משב"ס נמסר: "ועדת השחרורים של הנהלת בתי המשפט היא האחראית לקבלת החלטות על שחרור מוקדם, זאת בהתאם לשיקוליה ולמכלול חוות הדעת המתקבלות וביניהן של שב"ס".

גיא מונסונגו (צילום: פלאש 90)
גיא מונסונגו (צילום: פלאש 90)

>כאילו לא חסרות צרות לקבוצת בית״ר ירושלים, גם אחד הסמלים הגדולים שלה, שחקן העבר דני נוימן, נדבק באומיקרון.
נוימן, גם אתה?
"עשיתי בדיקה בגלל שהנכדים חלו ויצאתי חיובי. מרגיש מצוין ללא סימפטומים ברוך השם".
ובהזדמנות הזו, מה אתה אומר על מצב הקבוצה ועל משה חוגג?
"המצב בהחלט לא מעודד, אבל אני סומך על יוסי אבוקסיס שישאיר את בית״ר עונה נוספת בליגת העל. חוגג עדיין בעלים של הקבוצה ולכן מחובתו לדאוג לכספים תפעוליים".

>הפעיל החברתי ואיש יחסי הציבור הצבעוני יוליאן לוינסון חובק זוגיות חדשה. המאושרת היא נועם שביט, בת 29, אשת שיווק ומכירות. השניים השיקו זוגיות פוטוגנית בשבוע האהבה.

יוליאן לוינסון (צילום: לי שוורץ)
יוליאן לוינסון (צילום: לי שוורץ)

>נאוה ברק וחגי שלום ערכו ביום ראשון טקס חגיגי, שבמסגרתו רשת טיב טעם העניקה תרומה על סך 106,460 אלף שקל לפעילות עמותת עלם - המטפלת בנוער בסיכון.