החדשות והתמונות מהלחימה באוקראינה תופסות את תשומת הלב המדינית והתקשורתית ברחבי העולם. למי שלא מבין מה בדיוק קורה שם, נספר לכם בקצרה כי נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, יצא במתקפה בשלוש חזיתות כנגד אוקראינה בניסיון לספח אותה לגבולות רוסיה ואיים על אירופה כי התערבות תגרור תגובה קשה. 

הכריזמה השקטה והאיתנה של פוטין ידועה כבר שנים, אבל ב-TMI דווקא הופתעו לשמוע על העבר של מי שנאלץ להתמודד עם המתקפה הקשה, הלוא הוא נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי. נשיא אוקראינה שלא מפחד מפוטין ומציג שרירים לנוכח האיומים והתקיפות, הוא יהודי נאה בן 44 שיש לו עבר מקצועי שממש לא קשור לטילים, הפצצות והסכמים מדיניים. 

זלנסקי בכלל מגיע מתחום המשחק ויש לו ברפרטואר שורה של סדרות, סרטים ומחזות זמר. זלנסקי השתתף בגרסה האוקראינית של "רוקדים עם כוכבים" והפך לשם מוכר בכל בית במדינה. בשנת 2015 זלנסקי כיכב בסדרת הטלוויזיה "משרת העם", שם גילם את דמותו של לא אחר מנשיא אוקראינה. בסדרה זלנסקי הוא מורה להיסטוריה בן 30 שהפך במפתיע לנשיא, לאחר שהתפרסם סרטון ויראלי בו הוא מדבר נגד הממשלה והשחיתות באוקראינה. 

שלוש שנים לאחר מכן הקים זלנסקי את המפלגה "משרת העם" על שם הסדרה, כשאליו הצטרפו לא אחרים מצוות ההפקה מהאולפנים בהם צילמו את הסדרה. חצי שנה חלפה וזלנסקי הכריז על עצמו כמועמד לנשיאות. נראה כי העם האוקריאני מאוד נהנה מיכולות המשחק שלו כנשיא והוא נבחר לשמש כנשיא אוקריאנה לאחר שזכה ב-30% תמיכה, לעומת המתחרה שלו שזכה ב-15% בלבד.