למעלה מ-24 שעות עברו מאז התקרית האלימה בטקס פרסי האוסקר, אז וויל סמית' חבט במנחה הטקס כריס רוק לאחר שצחק על הקרחת של אשתו החולה ג'יידה ונראה שהאירוע מסרב לרדת מהכותרת. בין אם הסטירה הייתה מוצדקת או לא, זה תחליטו בעצמכם - נראה שאין דבר כזה פרסום רע וכל האירוע תרם מאוד לרוק ולקריירת הסטנד אפ שלו.

רגע לאחר התקרית בשידור, הצופים קיבלו חשק עז לראות את הבדרן בלייב, ומכירות הכרטיסים להופעתיו הקרובות החלו להימכר במרץ והמחירים אף עלו בהתאם. אתר הכרטיסים TickPick דיווח כי הם מכרו יותר כרטיסים לסיבוב ההופעות של הקומיקאי בן לילה מאשר בחודש האחרון ביחד. הם גם טוענים שמחירי הכרטיסים התייקרו מאז יום ראשון בלילה, ועלו ממינימום של 46 דולר לכרטיס ב-18 במרץ למינימום של 341 דולר.

וויל סמית' מכה את כריס רוק (צילום: REUTERS/Brian Snyder)
וויל סמית' מכה את כריס רוק (צילום: REUTERS/Brian Snyder)

למי שפספס, הבוקר (שלישי) סמית', שאף זכה במהלך הטקס שיזכר בהיסטוריה בפסלון הראשון שלו, כבר הספיק להתנצל על התקרית האלימה וכתב בחשבון האינסטגרם שלו את הדברים הבאים: "אלימות על כל צורותיה היא רעילה והרסנית. התנהגותי בטקס פרסי האקדמיה היא בלתי מתקבלת ואין שום תירוץ שיצדיק אותה. בדיחות על חשבוני הן חלק מהמקצוע, אך בדיחה על מצבה הרפואי של ג'יידה הייתה יותר מדי עבורי. לא יכולתי לסבול זאת והגבתי בצורה אמוציונלית", הוסיף השחקן.

עוד מסר סמית' כי "אני מרגיש מובך, פעולותיי בטקס לא מעידות על האדם שאני רוצה להיות. אין מקום לאלימות בעולם של אהבה". לאחר מכן, הוא הוסיף התנצלות גם בפני האקדמיה על התנהגותו: "אני רוצה להתנצל גם בפני האקדמיה, מפיקי הטקס, כל הנוכחים וכל מי שצפה ברחבי העולם. אני רוצה להתנצל בפני משפחת וויליאמס ומשפחת הסרט. אני מתחרט עמוקות על כך שהתנהגותי הכתימה את מה שעד כה היה מסע נפלא עבורנו".

כריס רוק, מסיבת ''ואניטי פייר'' (צילום: צילום מסך)
כריס רוק, מסיבת ''ואניטי פייר'' (צילום: צילום מסך)