נראה שהזוגיות של הדוגמנית הבינלאומית יעל שלביה והזמר המצליח עומר אדם פורחת. אחרי שבילו יחד את חג הפסח במיאמי, שם חגגו צמוד את ליל הסדר ויום למחרת במועדון נחשב בעיר, שלביה ואדם חזרו יחד לישראל ובילו את סוף השבוע באילת. באירוע של אמו של הזמר, שרון אדם, היא קיבלה ברכה מהרבנית שלה לזוגיות מאושרת לבנה עומר ובכך אישרה את הזוגיות של השניים. מאז חגגה האם יום הולדת, גם שם שלביה נכחה. 

השבוע שלביה השתחררה מצה"ל וגזרה את החוגר ובכל פעם שנשאלה על ידי גופי התקשורת שנכחו במקום על הזוגיות החדשה, העדיפה לשמור על שתיקה וקיבלה את תמיכתו של מנהלה עומרי יערי, שלא אפשר שאלות בנושא. נראה שהשניים לא יכולים האחד ללא השנייה ולאחר שנחשף כי עומר אדם לא יופיע בחגיגות יום העצמאות, כעת נראה שהם מוכנים לחופשה הבאה שלהם, והפעם זה יקרה בלונדון. 

יעל שלביה, עומר אדם (צילום: באדיבות ''ערב טוב עם גיא פינס'')
יעל שלביה, עומר אדם (צילום: באדיבות ''ערב טוב עם גיא פינס'')

שלביה שטסה ברגעים אלו ממש ללונדון לצורך צילומי שלושה קמפיינים שונים, ניצלה את הביזנס לפלז'ר ותבלה שם עם הבויפרנד החדש עומר אדם, שנמצא כבר שפ וישאר איתה בשבוע הקרוב, ויחסוך מכיסו מאות אלפי שקלים שאיתו מביא יום העצמאות בהופעות על הבמות השונות ברחבי הארץ. אדם שהה בשבוע האחרון בספרד יחד עם אחיו רואי אדם וחברים נוספים, ולקח טיסה במיוחד לחברתו הטרייה שלביה. אנחנו כבר מחכים ליציאה הרשמית מהארון ותמונה משותפת מהממלכה הבריטית. 

יעל שלביה, ברנדון קרוף, עומר אדם (צילום: אלירן אביטל)
יעל שלביה, ברנדון קרוף, עומר אדם (צילום: אלירן אביטל)