פתחו יומנים ושריינו לעצמכם את ה-12 לנובמבר כיום חג, מאחר וטיפאני טראמפ, בתו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ תינשא סוף סוף לבחיר ליבה מייקל בולוס. למי שהספיק לשכוח נזכיר כי לפני כמעט שנה וחצי, וביום האחרון לתפקידו של אביה כנשיא, בולוס המילארדר בן ה-24 כרע ברך והציע נישואים לטיפאני בת ה-28 בגן הוורדים של הבית הלבן עם יהלום מדהים בחיתוך אמרלד במשקל 13 קראט שנרכש בדובאי ששווה לפי הערכות כ- 1.2 מיליון דולר. השניים תכננו להינשא בקיץ הקרוב ביוון אך בעקבות הזמנות "סייב דה דייט" שהוציאו בימים האחרונים נראה שהתוכניות השתנו.

אם הכל יתנהל כשורה, האירוע המרגש ייערך באחוזה המפוארת של דונלד טראמפ במאר דה לאגו, פאלם ביץ' פלורידה בשבוע השלישי של נובמבר. יותר מ-500 אורחים ישתתפו בטקס הגדול בהשגחתו של דונלד וגרושתו מרלה מייפלס. "יש הרבה תוכניות וארגונים. זה הרגע הגדול של טיפאני, והוא יהיה מפואר. זה הולך להיות נשף ענק ויפה", סיפר מקור למגזין PAGE SIX. 

אחוזתו של דונלד טראמפ במאר דה לאגו בה תערך החתונה (צילום: MiamiPIXX / BACKGRID)
אחוזתו של דונלד טראמפ במאר דה לאגו בה תערך החתונה (צילום: MiamiPIXX / BACKGRID)

טיפאני, בתו הרביעית והצעירה של טראמפ נקראת על שם חנות הדגל טיפאני ושות' ליד מגדל טראמפ בניו יורק "אובססיבית לזוהר ויוקרה, כמו גם ליופי ורומנטיקה" אמר מקורב, מה שעשוי לרמוז על חתונה שטרם נראתה. המקור הוסיף כי היא "רוצה להפוך את החתונה שלה למיוחדת במינה". אנחנו כבר מחכים.