ליאורה מתכבדת לפתוח את עונת החתונות: פנינה רמון, 65, גרושתו ואם ילדיו של חיים רמון (ואי–אז בסוף הסבנטיז - סגנית מלכת היופי של ישראל), נישאה השבוע ליהודה נפתלי, 78, הבעלים של קניוני BIG ואיש עתיר ממון ונכסים, לאחר כמה שנות זוגיות. החתונה נערכה בארה"ב, משם מנהל החתן הטרי עסקים חובקי עולם.
רמון, מזל טוב, מרגש.
“רק נחתנו אתמול, תודה רבה לך".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

יהודה נפתלי (צילום: אביב חופי)
יהודה נפתלי (צילום: אביב חופי)

>וחתונה נוספת, מפתיעה לא פחות, התרחשה השבוע בצנעה מקובלת במלון “נורמן". החתן: ד"ר עו"ד ישראל (רלי) לשם, 70, מבכירי עורכי הדין בישראל, ממשרד עו"ד מיתר־ליקוורניק־גבע־לשם־טל ושות'. הכלה: מור פינגרר, 41, לשעבר שותפה במשרד, שם הכירו, וכיום היועצת המשפטית של בנק לאומי.

ועוד אחת: בערב יום העצמאות, בזמן שהתרגשתם מ"לתפארת מדינת ישראל", נישאו בלי לפידים (אבל עם ייחוס והיסטוריה מפוארת) רון מנחם ויונתן שאולי. מצד הכלה: האמא שלי מנחם, אחייניתו של היהלומן בני שטיינמץ (שהעניק הופעת אורח לאחר השחרור ממעצר הבית הארוך ביוון), והאבא שמעון מנחם, כדורגלן מכבי נתניה לשעבר וגם שיאן השכר לשעבר (לשנת 2008). מצד החתן: האמא חוה לוי, מלכת היופי של 1969, והאב רפי שאולי, המסעדן ומלך חיי הלילה של תל אביב במאה הקודמת, שמי שרשומה כאשתו לשעבר היא מנדי רייס־דיוויס, אם בתו דנה מאלסטרום, שהגיעה גם היא לברך את אחיה למחצה.
חוה לוי, אם החתן, אפשר תמונה למזכרת?
“אשאל אותם מה דעתם".

שמעון ושלי מנחם (צילום: אביב חופי)
שמעון ושלי מנחם (צילום: אביב חופי)

ועוד אחת: רגע לפני הפלישה לאוקראינה, הספיק ארז גזית, בנם של דרורית ורטהיים בעלת השליטה בקשת 12 ועו"ד רון גזית, להתחתן ברוסיה עם גיורת.

ועוד אחת, אחרונה בהחלט (כן ירבו): דני איי (במקור אביכזר), 48, הבמאי והשחקן הישראלי שמשחק אותה בהוליווד, מגיע בסוף החודש להתחתן עם בחירת לבו, הקונדיטורית מאי אלמקייס מבאר שבע.

דני איי ובת הזוג (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)
דני איי ובת הזוג (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)