אחרי שליאורה ביקשה רמזים מקוראיה הנאמנים כדי לאתר את אלישבע צ'יזס, מי שהייתה המאהבת הצעירה של משה דיין, הגיע קצה חוט. וכך נכתב באחת ההודעות: “בעקבות הכתבה שלך פצחתי בחקירות. נכון לדקות האחרונות מצאתי את פרטי הגברת. טרם בדקתי אם היא בחיים. אני כבר יכול להגיד לך כי אבא שלה הוא לא עיראקי (לפחות לא כמו שפרסם אורי אבנרי המנוח). בקיצור, אני גם יודע מי האח שלה ועוד כמה בני משפחה מסביב. מעבר לגברת עצמה, יש כאן סיפור של משפחות שהתגרשו, החלפת ושינויי שמות וסלט שלם. הסיפור יותר מתאים ל'המדור לחיפוש קרובים' מאשר לרכילות".

משה דיין (צילום: נתן זהבי)
משה דיין (צילום: נתן זהבי)

> רק לפני חודש וחצי עזב שייע פייגנבוים את ערוץ אונליין TV, עבר למתחרים בתוכנית הספורט של ערוץ TV Gram והתקבל בכבוד מלכים. אבל אז הוא החליט שפחות נוח לו, ואחרי כמה תוכניות נטש את הקבוצה החדשה ושב לחיק בנו רונן, מנכ"ל אונליין TV, ולהנחיית תוכנית הספורט לצד משה סידי.

> בטקס ביום העצמאות שבו הוכתר עו"ד עקיבא נוף ליקיר תל אביב-יפו, הוא סיפר לראש העירייה רון חולדאי סיפור.

נוף, ברכות. מה סיפרת?
“זה סיפור ששמעתי מפיה של חנה רובינא, על אדם אשר התפאר עד כמה ותיק הוא בעיר, באומרו: ‘כאשר אני הגעתי לתל אביב, לא היה בה כלום, אפילו לא הים'".

עקיבא נוף ורון חולדאי (צילום: נילי בוברובסקי)
עקיבא נוף ורון חולדאי (צילום: נילי בוברובסקי)

> הנדבן החרדי וסוחר הנשק הישראלי־ברזילאי מוטי זוננפלד, 70, ציין לאחרונה בחיק משפחתו שמחה מיוחדת לרגל הולדת בתו. זוננפלד, איש עסקים דתי מרעננה, נשוי פעם רביעית לשרה מליק, הצעירה ממנו בשנים רבות. הוא נחשב מקורב מאוד לעולם הפוליטי הימני־דתי. מספר ימים לאחר הטקס הגיע זוננפלד לחנוך את האמבולנס שתרם לזכר בתו דניאלי, שנהרגה בתאונת דרכים כשהייתה בת 16, ומאז הוא מנציח את זכרה בכל הזדמנות, והצטלם למזכרת עם ח״כ עידית סילמן, הנדבן אליקים לבנון והעיתונאי החרדי ישראל כהן.

עידית סילמן, אליקים לבנון, מוטי זוננפלד וישראל כהן  (צילום: פרטי)
עידית סילמן, אליקים לבנון, מוטי זוננפלד וישראל כהן (צילום: פרטי)