לפני יומיים נערכה השקת התוכנית החדשה של אילנית לוי ואלירז שדה המתעדת את חיי משפחתם וכולם כבר מחכים לקבל הצצה לחיים הפרטיים של אחת המשפחות הכי מדוברות במדינה. אם הפרומואים משקפים את הפרקים הצפויים, נראה שאנו עתידים להיחשף לא רק לרגעים הנוצצים של בני המשפחה אלא גם לרגעים הקשים והכואבים של מאחורי הקלעים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

במהלך תקופת הצילומים נכנסה מלכת היופי לשעבר בהריון, מה שסיפק לא מעט רגעים מרגשים ומלחיצים לצופים אבל מסתבר שלא רק הלידה הייתה חוויה קשה עבור השניים, אם כי אתמול לראשונה בתוכנית של "ערב טוב עם גיא פינס" נחשף כי לפני ההיריון עם אריאה, לוי הייתה בהריון וחוותה הפלה.  

אלירז שדה, אילנית לוי (צילום: אביב חופי)
אלירז שדה, אילנית לוי (צילום: אביב חופי)

"אתה לא מבין באמת מה רואים במסכים, אבל זה בעצם עובר שכבר לא איתנו. זה סוף העולם באותו רגע. אני חושב שזה הרגע הכי קשה שהיה לי בחיים". לוי, אף סיפרה כי נשאלה על ידי עורכי התוכנית האם היא מוכנה להכניס את סיפור ההפלה לסדרה וסיפרה שהחליטה שכן. "לי מאוד עזר שיתוף של אחרות, להבין שלא רק אני בסירה הזאת, רציתי גם להעביר את זה הלאה, לשתף כדי לעזור לנשים אחרות".

עוד תוכלו לראות בסדרה החדשה "משפחת שדה" שתשודר בהוט חלק מהרגעים המלחיצים לאחר הלידה של בתם הבכורה אריאה לפני כשמונה חודשים, אז הניתוח הקיסרי שעברה אילנית הסתבך והיא נאלצה להישאר באשפוז כשנשקפה סכנה לחייה.  

"הייתי בטוחה בשלב מסוים שאני משאירה את אריאה לבד, שאני לא יוצאת בחיים מבית החולים. אמרתי לעצמי 'אלוהים, איך אני משאירה אותו איתה, איך אלירז יסתדר איתה'. נראה לי שהוא קלט את המבט הזה בעיניים שלי ופתאום הוא נורא נבהל. הוא שאל את עצמו את השאלה הזאת. הסתכלתי עליו וראיתי את הפחד שלו לאבד אותי, שהוא יצא עם תינוקת אבל בלי אשתו. זה היה באיזשהו מקום מאוד רומנטי להבין כמה הוא לא מסוגל לאבד אותי. זה היה לו קשה מנשוא המחשבה הזאת. מצד שני, זה היה הדבר הכי מפחיד שיכול להיות".