כל העולם תוהה היכן מסתתר האוליגרך רומן אברמוביץ', שעזב את ישראל בשל חברותו הקרובה עם ולדימיר פוטין. במערב לא אהבו את הקשר בין השניים, ואברמוביץ' אף נאלץ למכור את קבוצת הכדורגל האנגלית שהחזיק, צ'לסי. אז ליאורה יודעת לספר שאברמוביץ' נמצא באי המיליארדרים סנט בארטס.

למי שמעוניין לבקר, האי ממוקם אי־שם בקאריביים, נמצא תחת שלטון צרפתי ומתגוררים בו כעשרת אלפים תושבים בלבד. מדובר באי של מיליארדרים בלבד, עם מלונות הבוטיק הכי יקרים בעולם והמסעדות הכי נחשבות, והגישה אליו היא באמצעות מטוסים פרטיים או יאכטות מפונפנות. כשלאברמוביץ' משעמם באחוזתו, הוא הולך לשתות קפה עם החברים הטובים, ילדיו של בוריס ילצין, שבתקופת נשיאותו פורקה ברית המועצות וצצו האוליגרכים.

רומן אברמוביץ' (צילום: רויטרס)
רומן אברמוביץ' (צילום: רויטרס)

>ליאורה תהתה על קנקנה של אילנה חניה ספורטה, בת ה־65 מאשקלון - החשודה במשלוח מכתבי האיום עם הקליעים לגילת וליוני בנט, אשתו ובנו של ראש הממשלה, ומכחישה בתוקף את הפרסומים. לספורטה ובעלה שמואל, מורה לנהיגה, שלוש בנות. אילנה עצמה פרסמה בעברה שני ספרים והציגה בהם את עצמה כך: "ילידת הארץ, גרה בעיר אשקלון, פנינת הדרום של מדינת ישראל. הרצון לכתיבה התעורר אצלי לפני שנים רבות, אך החשש גבר על היד הכותבת. לאחר כתיבת אין ספור עבודות לתואר שני, החלטתי שהגיע הזמן ופרסמתי את ספרי הראשון, 'החיים בצל השואה'. כיום אני מוציאה לאור את ספרי השני, 'יעל אהובתי', סיפור אהבתם של אחיה של אמי ושל בת קיבוץ יגור, שניהם ילידי הארץ".

>ז׳אן כהן האגדי, שהיה הספר הצמוד של שרה נתניהו ועבר לתמוך בגלוי באיילת שקד, החליט שגם התמיכה שלו בשקד ובנט מסתיימת לאלתר.
כהן, מה הטריגר להחלטה הדרמטית?
״סיימתי לתמוך בבנט ובשקד אחרי חמש שנים. חשבתי שאפשר אחרת. אני עדיין חושב שאפשר אחרת, אבל לא עוד לגביהם״.
שקד, קיבלת בצער את הפרידה?
"אני אוהבת ומעריכה את ז'אן".

ועדיין שקד: שרת הפנים חגגה בשבוע שעבר יום הולדת עם חברותיה הטובות בביתה של חברת הילדות תהילה ובעלה עופר צ'יבוטרו בסביון. צ'יבוטרו, תעשיין פלסטיק גדול, זכה ל־15 דקות התהילה שלו כשהעביר מיליון וחצי שקל להפועל ת"א ושמו עלה כמועמד לרכישת הקבוצה. תהילה למדה מכיתה א' עם שקד. הכניסה הייתה רק עם תעודות זהות, והשותף לדרך, נפתלי בנט, הפציע לקראת תשע בערב.