שילחו הצלחה ואיחולי החלמה מהירים לדניאל גרינברג שפתחה את השבוע בחדר הניתוח. גרינברג עוברת ברגעים אלה ממש, ניתוח להחלפת שתלי הסיליקון שלה לאחר שחשפה בשבוע שעבר ברשתות החברתיוץ כי במסגרת בדיקה שגרתית שערכה לפני החלפת השתלים היא גילתה שלושה גושים בחזה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"לפני 10 שנים עשיתי הגדלת חזה, וכבר תקופה שאני לחוצה לבדוק שהכל תקין. הלכתי למומחה כדי לבדוק את השתלים ולשלול דליפה, וכשנשלחתי לבדיקת אולטרסאונד גילו לי שלושה גושים" כתבה גרינברג והוסיפה "הגושים תקינים ולא מסוכנים, אבל נדרשתי לעקוב, אז מזל שהקשבתי לעצמי. בנוסף, אחרי עשור השתלים עוברים התיישנות, וממליצים להחליף את השתלים. אז ביום ראשון הקרוב אני עוברת את הניתוח, בעזרת השם".

דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אז רגע אחרי שהגרוש אייל גולן סיים אמש את מופעי הענק שלו בבלומפילד, הבוקר נכנסה גרינברג לחדר הניתוח ותיעדה לרשתות החברתיות תמונה שלה "אני בלחץ של החיים" כתבה והוסיפה "כל מה שעובר לי בראש זה - עברת שתי לידות זה צ'יפס". גרינברג כבר סיימה הניתוח ונמצאת בהכרה ובהתאוששות ונמצאת תחת טיפולו של ד"ר ערן מילט. בימים הקרובים גרינברג תמצא באופן טבעי כנהוג בהליכים מסוג זה, תחת השגחה רפואית שתלווה במנוחה והתאוששות ותחזור לפעילות מלאה בתוך זמן קצר. 

דניאל גרינברג, ד''ר ערן מילט (צילום: דני יוסיפוב)
דניאל גרינברג, ד''ר ערן מילט (צילום: דני יוסיפוב)