רחל בורטה בת ה-70 היא המודחת הראשונה של האח הגדול. שעות ספורות אחרי שיצאה מביתה וחזרה לחיים שלה בחוץ, תפסנו את רחל לריאיון הדחה ראשון, בו הסבירה למה לא אהבה את טליה, מה קרה עם קאזם והאם היא באמת גזענית?

נו איך מרגיש לך אחרי ההדחה?
"אני עייפה קצת, חזרתי מאוחר וקמתי מוקדם וכולם רוצים לדעת איך אני מרגישה. אפשר לחשוב מה כבר קרה, הייתי, נהניתי, נזרקתי .

חשבת שתודחי ראשונה העונה?
"ממש לא, צפיתי להגיע רחוק יותר, לא חשבתי שאני אצא ככ מהר,  אבל מה אפשר לעשות, זאת בחירותו של הקהל זה המשחק לא?"

רחל בורטה (צילום: באדיבות רשת 13)
רחל בורטה (צילום: באדיבות רשת 13)

למה הודחת לדעתך?
"אולי תסבירי לי את? למה בהפקה רצו שאני אבוא? אין לי תשובות. גם בקרב התגובות שקיבלתי מהדיירים בבית האח הגדול, דיברו על האופציות מי יכול להיות מודח, כשדיברו אמרו שאני ממש בסדר מאד חיבבו אותי. אז אין לי מושג למה הודחתי".

את מאוכזבת 
" לא, אני לא ממש מאוכזבת, אני חושבת שאתם תצטערו כי הפסדתם אותי. יהיה לכם את דינה וקאזם אז תהנו לכם. החיים שלי לא קמו ונפלו על זה, עשיתי לפני כן דברים ואמשיך לעשות".

למה לא אהבת את טליה? 
"טליה לא באה לי טוב על ההתחלה כי בעצם ההגעה שלה היא קלקלה את הקטע שהתחיל בין בר ואליאב שמאד חיבבתי, וזה עשה טלטלה לא נורמלית וזה פגע בבר. ואחרי שאליאב התאפס על עצמו, היא התחילה עם הקטע של המסכנות שלה ועל זה שהיא לא אוכלת והיא רזה ולא יכולה לאכול את זה וזה. זה לא בגלל שהיא רזה מדי, זה בגלל שהיא הרגישה לי לא אותנטית עם כל הבכי שלה . אבל כולם מתים עליה כי אוהבים אנשים בוכים".

כשגיא ולירון שאלו אמש את מי את מכניסה לרשימת ההדחה , למה בחרת בקאזם?
"מכיוון שהוא מתלהם, יורד לרמות נמוכות ומעליב. והקטע עם השוקו שהחביא הוא מתנהג בגסות ואני לא מחבבת אותו".

הפרומואים שרצים לפרק הערב מציגים פליטה פה גזענית שלך נגד הדיירת הלבנונית ריוואה ראסלן
"אני לא מחבבת את ריוואה אבל זאת לא הייתה הכוונה שלי, זה השתמע לא טוב, יכול להיות שעשיתי טעות. במסגרת ויכוח שהיה לי עם ריוואה היא פתחה עליי פה, אמרה שאני אגואיסטית וכל מיני השמצות מאד קשות ואמרה את זה בהתלהמות, אז אמרתי לה אולי תחזרי לכפר יהיה שקט. התכוונתי לכפר כמטאפורה לרעש ובלאגן ולא בגלל שהיא מוסלמית, קטנותי".

מי יזכה לדעתך?
"אני רוצה שדיאן תנצח, לי אין בעיה עם פער הגילים בינינו, אני מדברת בגובה העיניים , אהבתי את הראש שלה, ואת יכולת הדיבור שלה איך שהיא נראית וכל ההתנהלות שלה מוצאת חן בעיני".

עם מי תישארי בקשרי חברות?
"אני לא יודעת עם מי אני אשאר בקשרי חברות, זה מוקדם מדי".

איך תרצי לסיים?
"מסכמת את החוויה הזאת כחוויה נחמדה, הכל טוב, אפשר לסיים במשפט אחד, מאד נהנתי".

רחל בורטה (צילום: מיכה לבוטון)
רחל בורטה (צילום: מיכה לבוטון)