שלושה שבועות חלפו מאז שאנה זק השיקה את הסינגל השני והחדש שלה "מי זאת" שהפך ללהיט היסטרי בדיוק כמו הלהיט הראשון שלה "לך לישון". בשיר החדש החליטה זק לוותר על פרטיותה ולחלק את מספר הטלפון האישי שלה כחלק ממילות השיר, מעריצים רבים ניסו לחייג אליה אבל מרוב שיחות המספר קרס. 

אנה זק (צילום: אור גפן)
אנה זק (צילום: אור גפן)

בעקבות המהלך היחצ"ני המבריק לשיר החדש של זק, הזמרת לא רק זכתה בלהיט מוצלח אלא גם בקמפיין נחשק לחברת סלולר גדולה עבורו הכניסה מיליון שקלים לכיסה בזמן שהמתחרה שלה נועה קירל מככבת בקמפיין לרשת הסלולרית הגדולה 'פלאפון'. לאחר ששמרו בסודיות את שם חברת התקשורת, כעת כבר ניתן לפרסם כי זק חתמה על חוזה בסך מיליון שקלים עם חברת WECOM שנרכשה על ידי קרן כלירמרק ואיש העסקים יריב לרנר והיא תשמש כפרזנטורית החדשה שתוביל את השקת החברה.