לפני כשנה פנתה ליאורה כמה פעמים לזמרת האופרה דניאלה לוגסי כדי לקבל את תגובתה על כך שנפרדה מבעלה, עומר שוילי. לוגסי הכחישה את דבר הפרידה, שכמובן התרחשה והשבוע היא אפילו נראתה חובקת חבר חדש. מתברר ששוילי, איש עסקים שעשה אקזיט כבר בגיל 22 והיה שותף של טדי שגיא, נשאר לגור בבית בכפר שמריהו ולוגסי עזבה עם הילדים להרצליה פיתוח. החבר האטרקטיבי החדש, אביב שטרית, הוא מדריך בסדנאות במדבר.
לוגסי, עדיין מכחישה?
"אני לא יכולה להגיד לך מה לכתוב או לא לכתוב, אבל חשוב שתהיה לך התמונה המלאה והמדויקת. קודם כל, מעולם לא הכחשתי, אלא פשוט לא הגבתי להודעה ששלחת לי - יש הבדל גדול בין לא להגיב ולהכחיש. אני עדיין מעדיפה שלא יהיה רעש סביב הפרידה, שגם ככה גורמת לתקופה מאתגרת לכולנו".
עומר שוילי, מה דעתך על החבר החדש של פרודתך?
״אני מאוד אוהב את דניאלה, מאחל לה את הכי טוב שבעולם ושמח שיש לה זוגיות. אגב, חשוב לציין שתהליך הפרידה נעשה באווירה נעימה וללא מריבות. שנינו מאחלים רק טוב אחד לשני״.

דניאלה לוגסי והחבר החדש (צילום: צילום מסך פייסבוק)
דניאלה לוגסי והחבר החדש (צילום: צילום מסך פייסבוק)

>האיש, הגיבור והאגדה, אביגדור קהלני, נפרד השבוע מהגיל הסמלי האהוב עליו כל כך, 77.
קהלני, האיש והשביעיות, מה נאחל לך?
״בריאות ועוד בריאות ושהשמש תאיר לי כל בוקר את העולם. תודה לך״.

אביגדור קהלני וחבריו  (צילום: אריאל בשור)
אביגדור קהלני וחבריו (צילום: אריאל בשור)

>המיליונר ההוליוודי חי וקנין, שבעבר נכווה קשות מהחיבור לארגון הפשע של גבי בן הרוש, ממשיך להראות סימני התאוששות. הבחור עושה חיל בעסקי נדל"ן, כמתווך בעסקאות ענק של בניינים ובתי מלון בלוס אנג'לס ובמיאמי, ובמקביל מתנהל כאיש משפחה למופת עם אשתו סיון (לשעבר CC, אקס דוגמנית בסוכנות פורד) ושלושת ילדיהם, אבל לעולם גם לצדה של אמו הבוטיקאית מסן פדרו ואלי, ריקי טאבצ'ניק. בשבוע שעבר הן חגגו לו במועדון "מונאקו" בוונטורה בולווארד יום הולדת 50. מי שעלה לבמה הוא החבר הוותיק ליאור נרקיס, ובקהל היו בני המשפחה, אנשי עסקים וגם כמה סלבריטאים הוליוודיים.

>הנרקיס גם עשה שמח יחד עם עדן בן־זקן, אושר כהן ועוד, על הבמה של אביאל וואהל מהרצליה, בכיר בקואליציה של משפחת מוסלי וקוטייר עודה, שחגג בשבוע שעבר בר מצווה לבנו בכורו באולמי 58 בפתח תקווה בנוכחות למעלה מאלף אורחים מהשמנה והסולתה של הסצינה, אלי מוסלי ועמיר (אברהם) מולנר, כולל רבנים ותלמידי ישיבות, אבל גם כמה קבוצות גדולות ובלתי מזוהות של שרירנים מתוחים שבאו לעשות כבוד ולברך.