אחרי שתחזקו ברשתות החברתיות חברות קרובה וצמודה, נצפו יחד בכל אירוע אפשרי והובילו קמפיין משותף, נראה שהשורד הטרי דניאל ציוני והשורדת לשעבר פאני בוזגלו הורידו הילוך. מקורבים לשניים מספרים על ריחוק וקרע שנוצרו בעת חזרתו של ציוני מצילומי "הישרדות". אף שהשניים יכחישו, התשובה נמצאת בהיעדר התמונות והבילויים בשבועיים האחרונים. אגב, השניים מגישים תוכנית משותפת ברדיו חיפה. איך תהיה הדינמיקה בשידור? ניאלץ להמתין.
בוזגלו, למה הקשר לא שרד?
"זו בדיחה, נראה לי שמישהו הסתלבט עלייך. מי המקורבים? כי יש לנו חברים משותפים".
אז אם מישהו מסתלבט, למה באירוע חברתי הייתם מנותקים ומרוחקים?
"אני לא יודעת מי העביר לך את המידע השגוי הזה. לא היינו צמודים כל הערב, כי הגענו בנפרד ואני המשכתי משם לאירוע נוסף, אבל בהחלט היינו קרובים".
ציוני, זה שיר פרידה?
"בחיים יש עליות ומורדות, ובשונה מאחרים חברות בעיניי לא נמדדת בעוד בילוי או תמונה ברשתות החברתיות".

פאני בוזגלו (צילום: אור גפן)
פאני בוזגלו (צילום: אור גפן)

>שבוע לאחר שחקר את הנתניהו'ז בבית המשפט, מתברר שעו"ד אמיר טיטונוביץ, פרקליטם של נשיא המדינה, יצחק הרצוג, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון, איש הטלוויזיה המנוח אלכס גלעדי ז"ל, ושל עוד רבים וטובים, עובר להתגורר בשכונת עג'מי ביפו, ממש ליד מרכז פרס לשלום, שעל חוף הים.

עו"ד טיטונוביץ ורעייתו, גם היא עורכת דין ומנהלת הלשכות המשפטיות של נעמ"ת, רכשו דירת פנטהאוז במתחם "וילה רוז" של האדריכל אילן פיבקו. הם יתגוררו בשכנות לשגריר צרפת בישראל ולאיש הרדיו הוותיק, רינו צרור ומדירתם יוכלו להשקיף לעבר "דירת המריבה" של פואד בן אליעזר ז"ל.
עו"ד טיטונוביץ, מלחמות מול נתניהו ומגורים ליד מרכז פרס לשלום?
"אני חושב שמקום מגוריי ממש לא מעניין את הציבור. בכל מקרה, מי שמכיר אותי, יודע שאני אוהב את הים, שאיש של שלום אנוכי, ושאת ה'מלחמות' אני נוהג לקיים בשם לקוחותיי ורק אם לא נותרה ברירה אחרת".

>מותג הדרמו־קוסמטיקה לה רוש־פוזה השיק פעילות חופים לרגל שבוע המודעות לסרטן העור, שבמסגרתו המותג פותח חמש תחנות לבדיקת שומות ונקודות חן. מי שהגיעו להיבדק באופן אישי הן המשפיעניות ליאל אלי, שחר חיון ואן זיוי.

ליאל אלי שחר חיון ואן זיו  (צילום: גדי סיירה)
ליאל אלי שחר חיון ואן זיו (צילום: גדי סיירה)