אתם מכירים אותה בתור "ליבי לנד", ובשנים האחרונות היא כבשה את הרשתות החברתיות ככוכבת רשת חרדית, העוסקת בתחומי האופנה והלייף סטייל. אחרי תקופה ארוכה בה הציגה משפחה לתפארת, אמש, מוצאי שבת חשפה כי היא ובעלה נפרדים אחרי 14 שנות נישואים ושישה ילדים. את הבשורה המפתיעה בחרה ליבי נחימובסקי לחלוק עם מאה אלף העוקבים שלה וגוללה את סיפור הפרידה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"מתהפכת לי הבטן. מיקס רחב של רגשות מעורבלים להם ביחד. בדידות, פחד, חוסר וודאות ועוד מגוון רגשות שמרגישים כשעוזבים את הבית שבו גידלת שישה ילדים והקמת לך משפחה. אורזת חפצים שהם זכרונות. בחודשים האחרונים שאלתם אותי המון על המצב הזוגי שלי ולמה אני פחות מעלה תוכן ופחות משתפת, מכיוון שאתם שאתם חלק משמעותי מחיי, החלטתי שזה משהו שאני רוצה לשתף איתכם" פתחה וכתבה.

"אז אתחיל מהסוף: אחרי 14 שנים יחד ושישה ילדים שהם הכל בשבילי, יעקב ואני החלטנו להיפרד. זה קשה היה לקבל החלטה כזו ויכולה לומר שזו ההחלטה הכי קשה ומפחידה שקיבלתי בחיים, אבל יחד עם זאת אני הולכת אליה שלמה ומודעת לאתגרים הלא פשוטים שיהיו בדרכי. יודעת שהטוב האמיתי עוד לפניי ומתרגשת להתחיל מסע חדש בחיי".

"כל יום אצלי מרגיש כמו תוכנית חמישים פרקים של הישרדות אבל חייבת לומר שלא היה לי מושג שיש בי כוחות כלכך עצומים שמסתבר מתגלים (לצערי) רק ברגעי משבר. בבקשה תחסכו ממני תגובות ביקורתיות אם עשיתי נכון או לא. את הסיבות אני בוחרת להשאיר לעצמי אז רק אזכיר כאן את המילים שכתב הלל הזקן ונראה לי יסכמו מעולה: 'אַל תָּדִין אֶת חֲבֵרְךָ עַד שֶׁתַּגִּיעַ לִמְקוֹמוֹ'. אוהבת, ליבי"',