נשיא רוסיה ולדימיר פוטין עומד להפוך לאבא לבת נוספת, כך דווח היום (ראשון) באתר ה"מייל אונליין". לפני מספר חודשים דווח כי המאהבת הסודית של הנשיא, המתעמלת האולימפית אלינה קבאייבה, נמצאת בהריון, וכעת דווח כי לשניים צפויה להיוולד בת. לטענת מקורות בקרמלין, "החדשות לא מצאו חן בעיני פוטין, שממילא לא שמח על ההיריון הלא מתוכנן, לטענתם, ואמר: "יש לי כבר מספיק ילדים, במיוחד בנות".

בחודש מרץ האחרון דווח כי קבאיבה בת ה-38, אחת המתעמלות המעוטרות בהיסטוריה שזכתה במדליית זהב אולימפית, מסתתרת בבקתה פרטית "אי שם" בשווייץ. על פי הערכות, לקבאבה יש ארבעה ילדים מהנשיא הרוסי, למרות שהוא מעולם לא אישר את השמועות.

מקור סיפר: "בזמן שפוטין מסתער על אוקראינה, תוקף אזרחים חפים מפשע וגורם למשבר פליטים, משפחתו מוסתרת בבקתה מאוד פרטית ומאובטחת בשוויץ - לעת עתה, לפחות. לאלינה יש שני בנים צעירים ועוד תאומים שהביאה יחד עם פוטין. לכולם יש דרכונים שוויצרים, ואני מתאר לעצמי שגם לה יש".

פוטין (צילום: רויטרס)
פוטין (צילום: רויטרס)

במהלך קריירת ההתעמלות האמנותית שלה זכתה קבאיבה בשתי מדליות אולימפיות בסידני ובאתונה, ב-14 מדליות באליפות עולם וב-21 מדליות באליפות אירופה. הנשיא אינו מדבר על ענייניו האישיים ושתיים מבנותיו נמנעו מאור הזרקורים וממעיטים לדבר עליהם. פוטין תקף בעבר את "החטטנים והפנטזיות האירוטיות שלהם שנדחפים לחייהם של אחרים". הוא אמר: "יש לי חיים אישיים שבהם אני לא מרשה לאף אחד להתערב. יש לכבד זאת".

פוטין היה נשוי לדיילת האוויר לודמילה פוטינה במשך כ-30 שנה, עד שבשנת 2013 הוכרז שהם מתגרשים. כשהתראיין לטלוויזיה לאחר שצפו יחד במופע בלט, הודה פוטין שהשמועות שהוא ואשתו כבר לא יחד היו "נכונות" ושהיא "סיימה את המשמרת שלה" בתור הגברת הראשונה של רוסיה.  היא הופיעה רק כשנדרש ממנה לעתים רחוקות, על פי הפרוטוקול במהלך שנותיו בשלטון והייתה לה הופעה שנויה במחלוקת כמה שנים לפני כן, כי לא ענדה טבעת נישואין. לודמילה אמרה: "הנישואים שלנו הסתיימו בגלל העובדה שאנחנו בקושי רואים אחד את השניה. "ולדימיר שקוע לחלוטין בעבודתו. הילדים שלנו גדלו, כל אחד חי את החיים שלו ואני מעדיפה להימנע מהפרסום".

במהלך השנים, פוטין סבל משמועות על רומן, אותו הוא תמיד הכחיש. יריבו הפוליטי אלכסי נבלני, טען פעם שפוטין התחתן עם המתעמלת האולימפית לשעבר ב"טקס סודי".