בשורה מצוינת ליבואנים: לפי דיווחים עקשניים שהגיעו לליאורה, הקליינט המתמיד, ביבי נתניהו, שהפסיק כשבועיים לפני פרוץ תיק 1000 לעשן סיגרים, חזר לפזר עשן. מלשכת נתניהו סירבו להגיב למרות שתי פניות אליהם.

בנימין נתניהו (צילום: הדס פרוש פלאש 90)
בנימין נתניהו (צילום: הדס פרוש פלאש 90)

> בעוד אחיו, האריה השואג, מחמם מנועים ונערך לחזרה בסערה לכנסת ואולי לממשלה, אם ירצה השם והמנדט ה־61, עו"ד שלמה דרעי קיבל בשורות פחות טובות. ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין החליטה להשעותו למספר חודשים מעיסוק בתחום. הסיבה: הרשעתו בעבירות המס בשל הסדר הטיעון. כזכור, כחלק מהסדר הטיעון בפרשה הודה דרעי בשלוש עבירות מס ואף פרש מתפקידו כיו"ר עמית בקרן קיימת לישראל.

עו"ד (בהשעיה) דרעי, לאן מועדות פניך? אולי לפוליטיקה?
"אני מבקש מאוד להימנע מהאייטם, לא נראה שזה מעניין מישהו. אם בכל זאת תחליטי משום מה לכתוב, נא לדייק ולכתוב שההשעיה היא לתשעה חודשים בהתאם להסכמה ולהסדר עם הלשכה".

שלמה דרעי (צילום: פלאש 90)
שלמה דרעי (צילום: פלאש 90)

> עשרות מועמדים שניסו את מזלם בפריימריז של הליכוד והבטיחו לשנות את העולם, נחלו תבוסה גדולה: גלעד שרון (שסיים במקום 48), רן כרמי בוזגלו, ליאור קצב ופרופ' אבי שמחון, שכלל לא נכללו ברשימות שפורסמו.

כרמי בוזגלו, תעבור לשמאל?
"לצערי לא התברגתי במקום ריאלי. אני מכבד את הכרעת הבוחר ומאחל הצלחה לנבחרים. אמשיך להיאבק על עקרונותיי, לשמור על המדינה ולהגן על החיילים. זה תפקידי ואמלא אותו בנחישות, בהתמדה וללא מורא".

רן כרמי בוזגלו (צילום: אבשלום ששוני)
רן כרמי בוזגלו (צילום: אבשלום ששוני)

ליאור קצב, לא קיבלת עצות טובות מאחיך?
"אני מברך את שלום דנינו שנבחר כמועמד מחוז הנגב ברשימת הליכוד לכנסת ומאחל לו מכל הלב בעז"ה הצלחה רבה בשליחות החשובה. אני מודה לכל מי שהצביע עבורי, לכל מי שפעל עבורי במסירות גדולה, לכל מי שהתפלל ובירך, לכל התומכים והפעילים שראו בי מועמד ראוי לייצג אותם בכנסת. מקבל את תוצאות הבחירות באמונה ובאהבה".

פרופ' שמחון, מה אתה מציע עכשיו, לקנות דירות כי המחיר יעלה?
“עברתי מסע מאוד אינטנסיבי בחודשים האחרונים, וגם אם לא נבחרתי, זו הייתה דרך מרתקת. אני חוזר לאוניברסיטה העברית למשרתי כפרופסור לכלכלה במשרה מלאה כמו שהייתי לפני שנהפכתי לראש המועצה הלאומית לכלכלה".

גלעד שרון סירב להגיב.

גלעד שרון (צילום: יוסי אלוני)
גלעד שרון (צילום: יוסי אלוני)