יו״ר ועדת החינוך תרבות והספורט שרן השכל הפכה לפני שלושה שבועות לאמא לתאומות, אחיות קטנות לבתה הבכורה יעל בת השנה ושמונה חודשים.  כעת חושפת חברת הכנסת כי עברה לידה מאתגרת שהסתיימה בנס.

השכל עברה לידה טבעית, בלי אפידורל מהריון IVF הפריה חוץ גופית שהיה בסיכון. היא שיתפה וכתבה: "את הסיפור שלי על הליך טיפולי הפוריות והקושי שלנו להיכנס להריון עד שזכינו שיעלי תיכנס לחיינו, רובכם כבר שמעתם. את סיפור ההריון והלידה של שתי הבנות שלי, אני עוד אספר. אבל קודם לכן, אחריי התאוששות לא פשוטה מלידה טבעית ללא אפידורל, של תאומות בהריון IVF בסיכון גבוה, אני רוצה להגיד תודה".

"תודה ענקית לאנשי המקצוע המדהימים שליוו אותי בשנה האחרונה במסירות ובמקצועיות, תודה לפרופ׳ שרון מסלוביץ׳ האחד והיחיד, לצוריה ירקוני הדולה שליוותה אותי, למורן מנצור המיילדת ולצוות בית החולים איכילוב על לידה מאתגרת שהסתיימה בנס. וכמובן אני רוצה להודות לכם, תודה על החיבוק והאהבה שאתם מעניקים לי, על הטלפונים ועל ההודעות בכל המדיות, לא הספקתי עדיין להשיב לכולם אבל תדעו שאני קוראת הכל ומתרגשת מכם", הוסיפה וכתבה השכל.

כעת, כשכל זה כבר מאחוריה, משתפת חברת הכנסת ברשתות החברתיות את השמות הנבחרים של התינוקות הטריות. אז הכירו את רפאל וגבריאל - האחיות הקטנות של בתה הבכורה יעל. שיהיה במזל טוב.