כבר למעלה מ-14 שנים שבית "האח הגדול" הוא המעניין, המסעיר, הטעון והמדובר ביותר במדינה. מלבד כמה הזוכים הגדולים, סכסוכים שהמשיכו אל העולם שבחוץ, חברויות ורגעים אייקונים, אחד הדברים המזוהים ביותר עם הראליטי הוא סיפורי האהבה המתוקשרים שיצאו מתוכו. חלק מהזוגות לא צלחו את מבחן המציאות, חלקם נשארו יחד, ויש גם כאלה שאפילו נישאו זה לזו - אבל אין ספק שכולם הצליחו לסחוף אחריהם קהל שלם של מעריצים ומעריצות שהתעניינו לדעת מה קורה בתוך מערכות היחסים שהחלו לעיני המצלמות. 

אז אחרי שהעונה ה-12 הגיעה לסיומה, ומתוכה יצאו (נכון לעכשיו) כשלושה זוגות מסקרנים במיוחד - דיאן ונתנאל, אליאב ובר ושחף וטליה, החלטנו לחזור אחורה אל האהבות הישנות של הבית ולבדוק - היכן הם נמצאים כיום?

דנית גרינברג ואליאב אוזן - עונה 6
הזוג המתוקשר ביותר של התוכנית, שעד היום ממשיך לככב במדורי הרכילות, הכירו בתוך בית האח כחלק מהמשולש הרומנטי: דנית-אליאב-נופר. השניים הצליחו במערכת היחסים גם מחוץ לראליטי, עד כדי כך שאליאב כרע ברך במהלך חופשה במיקונוס והשניים נישאו זה לזו באירוע נוצץ עם כל כוכבי הביצה. אלא שאחרי 3 שנות נישואים השניים בישרו בפוסט טעון באינסטגרם כי הם מחליטים להתגרש.

כיום דנית ממשיכה בעיסוקיה ככוכבת רשת ואף השיקה מותג תכשיטים משלה בשם "Danon". מוקדם יותר השנה נישאה דנית בשנית, הפעם לבן זוגה ברק חקמט, והשניים נראים מאוהבים מתמיד. בגזרת אליאב, שניהל אורח חיים של רווק נחשק בשנים האחרונות, נראה כי הוא בדיוק השיק בתחילת השבוע מערכת יחסים חדשה עם שלי קורן בת ה-24. 

דנית גרינברג ואליאב אוזן מאורסים (צילום: אינסטגרם)
דנית גרינברג ואליאב אוזן מאורסים (צילום: אינסטגרם)

אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי - עונה 8
מערכת היחסים שהתחילה בין כותלי בית "האח הגדול" ממש לא נגמרה שם, והמשיכה לעשות כותרות עוד שנים אחרי ההשתתפות של השניים בתוכנית והזכייה הגדולה של אוחנה. במשך שלוש שנים הזוג ניהל קשר אינטימי ואוהב שידע עליות וירידות, אך אחרי פרידה ראשונה וחזרה זה אל זרועות זו, כשלוש וחצי שנים משידור התוכנית השניים החליטו להפריד כוחות, והפעם לתמיד. 

כיום, אחרי שהשתתפה בעוד ראליטי והפעם "הישרדות VIP", מעיין חובקת זוגיות חדשה ודביקה עם בן זוגה דור חי חמו, והשניים אפילו עשו קעקוע משותף לאחרונה שיסמל את ההתמסרות לקשר. אביחי החליט אחרי הפרידה הכואבת לעזוב את המרכז ולשוב להתגורר באילת, העיר בה גדל. על פי השמועות, אביחי מנהל מערכת יחסים הרחק מאור הזרקורים בעיר השמש הדרומית, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות מה הצעד הבא של כל אחד מיוצאי הראליטי. 

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה (צילום: אמיר מאירי)
מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה (צילום: אמיר מאירי)

עתי שולברג וליהיא גרינר - עונה 3
מי לא זוכר את אחד הרומנים הראשונים של התוכנית בין "חתיכי" לגרינר, שהיה מהסוערים והחשופים ביותר בתולדות התוכנית. בני הזוג הכירו בתוך הבית המדובר, כשגרינר נכנסה כאישה מאורסת אך לא הצליחה לעמוד הפיתוי והחלה בקשר אינטימי עם שולברג. בתכל'ס, די חבל שכך התגלגלו העניינים, כי מלבד רכילות על הסקס הראשון של האח הגדול ישראל, הקשר בין השניים היה מועד לכישלון. וכך קרה, לא עברו שבועות מאז שיצאו מהראליטי והשניים הבינו שהם ממש לא משדרים על אותו הגל ועליהם להיפרד. 

שנים ארוכות עברו מאז אותה מערכת יחסים, שאי אפשר לשכוח, והשניים עדיין נמצאים בתודעה התקשורתית כאילו לא חלף הזמן. מאז גרינר כיכבה בכל השקה, פרשייה, תוכניות ראליטי נוספות ביניהן "הישרדות" ו"גולסטאריות" ואפילו הוציאה שיר במהלך הקריירה שלה. כיום הכוכבת ממשיכה ליהנות מהתהילה, אך היא נשואה לבעלה יוסי צבר כבר משנת 2014 ואמא לשניים. עתי אמנם לא תפס את אור הזרקורים כמו גרינר אך גם הוא כיכב לאחרונה בראליטי "זוג מנצח VIP" יחד עם אשתו ואם ילדיו, הזמרת איגי וקסמן. 

ליהיא גרינר ועתי שולברג (צילום: אלעד דיין)
ליהיא גרינר ועתי שולברג (צילום: אלעד דיין)

קותי סבג ויאנה יוסף - עונה 4
מערכת היחסים בין שני כוכבי הריאליטי אמנם התחילה למעשה רק מחוץ לבית ובלי המצלמות והצופים, אך בהחלט כיכבה ללא הפסקה במדורי הרכילות. אחרי הקשר הקרוב שנרקם בין השניים בתוך בית האח, השניים ניסו את מזלם בעולם האמיתי והפכו לאחד הזוגות המתוקשרים והאהובים ביותר של אותה השנה. במשך חצי שנה של זוגיות, סבג ויוסף הספיקו לאחד כתובות, להיפרד, לחזור ולהפריד כוחות סופית.

כיום השניים עדיין נמצאים בתודעה התקשורתית, כל אחד בתחומו. יאנה יוסף כידועה נשואה באושר לכוכב ציון ברוך, היא אם לשלושה ילדים ומתפרנסת כיום בעיקר מתפקידי משחק ודוגמנות. גם קותי סבג, הזוכה של אותה העונה, המשיך את דרכו בעולם המשחק והתקשורת, נישא לפני כשלוש שנים לשחקנית מגי אזרזר והשנה השניים הפכו להורים מאושרים. 

קותי סבג ויאנה יוסף  (צילום: שי יחזקאל)
קותי סבג ויאנה יוסף (צילום: שי יחזקאל)

עמרי בן נתן וקסניה טרנטול - עונה 7
בדיוק כפי שרצה האח הגדול דאז, יורם זק, צמד היפים והנכונים שנכנסו אל הבית אכן התאהבו והפכו לאחד הזוגות האהובים של התוכנית. הם התאהבו לעיני המצלמות והמשיכו את הזוגיות הפוטוגנית שלהם גם מחוץ לראליטי, ואף הפכו למבוקשים במיוחד כצמד דוגמנים לשלל מותגים ופרסומות. אחרי שעברו לגור יחד בגבעתיים, אימצו כלבה משותפת ואפילו הייתה הצעת נישואין, השניים החליטו להיפרד אחרי חצי שנה של אירוסין.

 אחרי שניהל זוגיות גם עם הדוגמנית עדן פינס, כיום מאוהב ונמצא במערכת יחסים יציבה כבר למעלה משנה עם אנונימית בשם אופק זברו, אותה הוא מקפיד לשמור הרחק מאור הזרקורים. גם קסניה המשיכה הלאה מאז לזוגיות עם כרמי עמר, שעברה אין ספור מהמורות. אחרי אירוסין, פרידה, חזרה, וחתונה מתוקשרת, השניים החליטו שוב להפריד כוחות אחרי שלושה חודשי נישואים. 

עמרי בן נתן, קסניה טרנטול (צילום: אור גפן)
עמרי בן נתן, קסניה טרנטול (צילום: אור גפן)

תום חיימוב וגל גברעם - עונה 11
מערכת היחסים בין תום חיימוב וגל גברעם הייתה נראית אחת המבטיחות ביותר של התוכנית, אחרי שצלחו את השהות בבית "האח הגדול", את פער הגילים ואת אינספור הביקורות שספגו עם יציאתם מראליטי. התקופה הקשה של גברעם אחרי התוכנית הובילה למשבר גם ביחסים עם חיימוב, ולבסוף, אחרי כשנה של זוגיות מתוקשרת, הם החליטו להפריד כוחות. 

כיום גברעם משתדלת לשמור על מרחק מאור הזרקורים, לעומת חיימוב שממשיך לגרור את דקות התהילה שלו עד הקצה. כפי הידוע ל-TMI השניים עדיין רווקים נחשקים, אך לאחרונה כל אחד מהם עורר שמועות, בנפרד כמובן, על זוגיות חדשה. תום חיימוב נצפה מבלה עם האקסית של ג'וזי זירה, מה שעורר את החשדות של העוקבים ברשתות החברתיות, וכך גם גברעם שנתפסה בעדשת המצלמה צמודה לגבר חדש ואנונימי. 

תום חיימוב, גל גברעם (צילום: סזאר ברודרמן)
תום חיימוב, גל גברעם (צילום: סזאר ברודרמן)