שבוע וחצי אחרי שהודח, דניאל מלכה, אחד הדיירים הבולטים של העונה שהודח רגע לפני הגמר הגדול, התייצב ביום שישי האחרון להרמת כוסית לחג בסניף החדש של הרמיטאז' בראשון לציון. פגשנו את מלכה לראיון קצר, יממה לפני הגמר הגדול ולפני שידענו שטליה היא הזוכה של העונה, ומלכה שיתף אותנו מי הזוכה שלו: "שחף אח שלי מהתחלה עד הסוף".

עוד נשאל על אילנה: "אילנה בחורה מדהימה אני מאחל לה בהצלחה, כל מה שהיא תצטרך אני אהיה שם בשבילה", אך כשנשאל על הקשר שלהם אמר: "כולם ראו שהקשר שלנו כבר נגמר בתוך הבית" אמר דניאל. האם יש סיכוי לקאמבק  "כרגע לא, נגמר בצורה הכי מכבדת וטובה שיש". אתה מתחרט על הקשר עם אילנה? "כל דבר שקרה קרה, ואין להצטער על מה שקרה".

גם שרין אברהם התייצבה באירוע ליהנות מדקות התהילה ואמרה שהיא מחזיקה אצבעות לבר, אילנה או שחף שיזכו בגמר. על הסיכוי בחוץ לקשר עם משה השיבה: "לא, לא היה כלום, כי אין כלום ולא יהיה כלום. כבר עברו מים בנהר והמשכנו הלאה". משה קוגמן גם הגיע לאירוע אבל פספס את שרין בדקות ספורות: "אני תמיד באיזשהו מקום מפספס אותה ופספסתי אותה גם באח. אבל זה לא הסתדר ולא הלך אז ממשיכים הלאה. הבנו שאנחנו פחות מתאימים וזה פחות הולך. זאת לא הייתה זוגיות, זאת הייתה התחלה של משהו שלא באמת צלח. אין בינינו כעסים ומשקעים אנחנו חברים טובים ומסתכלים קדימה וממשיכים הלאה". 

שרין אברהם על משה קוגמן: "לא היה כלום, כי אין כלום ולא יהיה כלום" (צילום: אור גפן)