לפני חודש דיווחנו לכם כי כוכב "נינג'ה ישראל" מתן בלו עבר אירוע לב והוא התאשפז בבית חולים בניו יורק. בלו עדיין מאושפז אלא שהיום הוא חוגג את יום הולדתו ה-35 ובני המשפחה מברכים אותו ברשתות החברתיות. "יום הולדת 35 לאח שלי הנסיך הלוחם שרק תהיה בריא, ותן לנו נס גדול לכבוד יום ההולדת, לוחם אגדי שאתה. שתמיד תהיה מאושר מצחיק ועושה פוזות למצלמות. אוהבים אותך כל כך, המשפחה".

גם אלכסנדר שטילוב זוכה "רוקדים עם כוכבים" כתב ברכה: "מזל טוב אח יקר, אוהב". גל בלו אחיו הקטן כתב: "יום הולדת 35 שמח למתן, המתנה שלי הכי גדולה שלי, לאח שמבין אותי גם מבלי לדבר לזה. שתמיד נמצא בכל מקום שאני זקוק לו. זה שתמיד יודע להרים אותי לדחוף אותי לזה שיש לי רגשות מטורפים גם במרחקים גדולים ועדיין מרגיש את הנוכחות שלו לידיי. מתני, אהוב שלי, אני רוצה לאחל לך קודם כל לפני הכל בריאות. מאחל לך את כל הכוח שיש לי ומעביר אותו אליך אתה הפייטר שלי, העוגן שלי, אני אוהב אותך כל כך שמילים לא יכולות להסביר את אהבת אחים בנינו".

מתן בלו (צילום: אינסטגרם מתן בלו)
מתן בלו (צילום: אינסטגרם מתן בלו)


אחיו שון כתב: "אח שלי דם שלי אהוב שלי, יום הולדת 35 ורציתי להזכיר לעצמי כמה הרגעים איתך מלאים בחיוך ואהבה ובאינסוף חוויות טובות. עשה לנו נס יפה שלי. אוהב אותך הרבה יותר מאת עצמי מחבק אותך ולא עוזב לעולם שוניבוי". כזכור, לפני כחודש בלו עבר אירוע לבבי כשהיה בירח דבש עם אשתו בניו יורק. בני משפחתו ביקשו מהציבור: "התפללו עבורו". 

ניצן עדי, מתן בלו (צילום: אינסטגרם)
ניצן עדי, מתן בלו (צילום: אינסטגרם)