עזבו את הצרות עם הבוס, הפקקים, התור למוסך והשכן המרגיז – כשהילד שלכם מחייך, כל העולם נעצר והאושר מציף אתכם. ומה אתם מוכנים לעשות כדי שזה יקרה? הנה כמה רעיונות פשוטים במיוחד שיגרמו לילדים שלכם לחייך ולעולם לזרוח.

חייכו בעצמכם
מישהו חכם כבר אמר פעם: כשאתם מחייכים לעולם, הוא מחייך אליכם בחזרה. הכלל הזה תקף במיוחד כשמדובר בילדים קטנים שרואים בכם דוגמה. וזה פשוט כך, כשאתם מאושרים ומחייכים, קל יותר לזכות בחיוך טבעי גם מכיוון הילדים שלכם. אגב, אם הפעולה הזאת לא יוצאת ממכם באופן טבעי, חיוך מאולץ ישדר למוח שאתם מאושרים, וכך למעשה הפעולה ההפוכה הזאת בסופו של דבר באמת תגרום לכם לרצות לחייך.

חבקו אותו
לפעמים כשהקטנים שלנו כועסים או מתוסכלים, כל מה שנדרש זה חיבוק גדול ואוהב. תתפלאו, אבל האקט הזה עובד כמו קסם, ובאופן אוטומטי גורם להם להיות יותר מחוייכים ורגועים. אז בפעם הבאה שהם צועקים, בוכים או סתם חסרי מצב רוח, פשוט נסו חיבוק.
תתנדנדו איתו
זוכרים את רגעי הילדות המאושרים שלכם כשהתנדנדתם בנדנדה "עד השמיים"? יש משהו בפעולה הזאת שמיידית מוציא חיוך מכל ילד, וזה בדוק. אבל אתם יודעים מה יותר כיף מזה? אם תצטרפו לחגיגה ותתנדנדו לצידם. מעבר לזה שהם בטוח יאהבו את הרעיון, אתם תרגישו שוב כמו ילדים. 
תכינו לו טוסט מחייך
עוד לא נולד הילד שיסרב לטוסט גבינה צהובה חייכני וטעים שהכנתם במיוחד עבורו. כדי לגרום לחיוך שלו להיות גדול במיוחד, תוכלו לקרוץ "עיניים" בעזרת חותכן, וכשהטוסט מוכן הוסיפו חצי עגבניית שרי שתשמש כפה מחייך. זה גם טעים וגם כאמור, מתכון מנצח לחיוך.
תחמיאו לו
לפעמים, כל כך פשוט להוציא מילד חיוך. החמיאו לו על כישורי הספורט שהוא מפגין, על יכולת הציור שלו או על כל משימה שהוא מבצע. כולנו אוהבים מחמאות, וילדים במיוחד. תראו את זה בחיוך שלהם.
צאו איתו לפיקניק
מזג האוויר האביבי זו הזדמנות מצוינת עבורכם לארוז כמה מצרכים ולצאת לזמן איכות עם הילדים בפיקניק איכותי. וזוכרים את הטוסט מההמלצה הראשונה? אם תארזו אותו לדרך, אולי תזכו להרוויח חיוך כפול.